nieuws
Game

Auteur: Jonathan Heirbaut (Den_John)
Geplaatst op: 19 maart 2008 om 14:20


English Translation   Tags: Call of Duty, patch, PSN
ps3

[update] Call of Duty 4 patch beschikbaar

Nieuws | 19 maart 2008 - Enkele trouwe Call of Duty 4 spelers zullen wel al gemerkt hebben dat de nieuwe 1.20 patch beschikbaar gesteld is via het PlayStation Network. De nieuwe patch zorgt voor voor betere servers en een nieuwe 'Kill camera' voor granaten, airstrikes, RPG's en claymores. Ook zal er een optie zijn om vervelende spelers het zwijgen op te leggen door de 'Quick Mute' optie.

Quote:
The Patch includes these changes:
- Optimized servers
- New Kill cams (grenades, RPG's, airstrikes, claymores, and more)
- Quick Mute (allows user to mute annoying players by pressing X on their gamertag in the lobby)
- Addition of "Recently Met Players" for the PlayStation Network
- Improvements to the Sniper Rifles and Acog attachments (no more delayed shots)


[UPDATE] Blijkbaar heeft Sony Computer Entertainment Europe enkele problemen met het verspreiden van deze patch. Daarom liet SCEE vandaag weten de patch voor ons, Europeanen, één dag uit te stellen.

Quote:
Just got word from Sony EU that they didn’t finish the roll out in time today and will be available tomorrow (UK Time) so they will finish making it available for EU / Oceania users to download tomorrow (UK time), but no exact time has been given. Sorry everyone, this was scheduled to all go out at the same time today (as the Sony US did).

reacties
#125239  | 19 maart 2008 09:12 - King Vicious
Avatar van King Vicious
Reacties: 123
Is dit nu DE update waar we allemaal op zaten te wachten!
#125240  | 19 maart 2008 09:15 - KennyB
Avatar van KennyB
Reacties: 2.509
Ik vind het wel goede toevoegingen....
#125242  | 19 maart 2008 09:22 - Psyko_Dad
Standaard avatar
Reacties: 179
Er is anders nog niks tedownloaden. Heb je het niet over de US patch? die is gisteren vrijgegeven. de EU patch vandaag, maar blijkbaar op dit moment nog niet.
#125243  | 19 maart 2008 09:22 - RicoKrouwel
Standaard avatar
Reacties: 334
vet
#125244  | 19 maart 2008 09:25 - GwPils
Avatar van GwPils
Reacties: 136
Ik zie hem niet
#125245  | 19 maart 2008 09:29 - tuvok007
Avatar van tuvok007
Reacties: 1.243
is al een tijdje op de xbox 360 , en geloof mij die maakt echt veel verschil qua verbinding enz en die killcam als je door een granaat gedood wordt is megavet, 1 nadeel iedereen gebruikt nu voordurend de sniperrifles omdat die nu zo extreem goed zijn dankzij die update.
#125246  | 19 maart 2008 09:31 - Arend94
Standaard avatar
Reacties: 232
kan niet wachten, gelijk updaten als ik thuis ben
#125247  | 19 maart 2008 09:34 - GwPils
Avatar van GwPils
Reacties: 136
Waar staat die dan?
#125248  | 19 maart 2008 09:36 - Arend94
Standaard avatar
Reacties: 232
je moet spel opstarten!
en anders denk ik via psn downloaden
#125250  | 19 maart 2008 09:45 - GwPils
Avatar van GwPils
Reacties: 136
Allebei staan ze niet... Tenminste ik zie ze niet. Andere mensen zie ik wel in killcam dat ze niet L3 hoeven in te drukken met snipe, maar ik moet dat wel...
#125251  | 19 maart 2008 09:49 - Arend94
Standaard avatar
Reacties: 232
dna is ie amerikaans
#125255  | 19 maart 2008 09:55 - GwPils
Avatar van GwPils
Reacties: 136
Wat is amerikaans?
#125256  | 19 maart 2008 09:57 - Psyko_Dad
Standaard avatar
Reacties: 179
US versie van COD4. die hebben de patch al sinds gisteren
#125257  | 19 maart 2008 09:58 - Arend94
Standaard avatar
Reacties: 232
is alleen update in amerika
#125258  | 19 maart 2008 09:58 - GwPils
Avatar van GwPils
Reacties: 136
Oh mijn COD?
#125260  | 19 maart 2008 09:58 - Arend94
Standaard avatar
Reacties: 232
je kan die update alleen downloaden als je amerikaans hebt
#125262  | 19 maart 2008 09:59 - GwPils
Avatar van GwPils
Reacties: 136
Ja ik heb Amerikaanse en EU Store, ik zal eens kijken of ik hem in Amerikaanse kan vinden.
#125264  | 19 maart 2008 10:00 - Arend94
Standaard avatar