nieuws
Game

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 7 april 2008 om 16:05


English Translation   Tags: releasedatum, WALL-E
ps3

WALL-E krijgt een releasedatum

Nieuws | 7 april 2008 - Een aantal maanden geleden maakte THQ bekend dat ontwikkleaar Heavy Iron Studios werkt aan de videogame WALL-E, welke gebasseerd is op de gelijknamige film. Vandaag is aangekondigd dat de game gepland staat voor een release op 24 juni 2008 voor de PS3, Xbox 360, Wii, DS, PC, MAC en PSP.

WALL-E, waarin je de controle neemt over WALL-E en EVE, zal fans de meest opwindende momenten van de film laten herbeleven wanneer zij 10 werelden gevuld met ononderbroken actie en avontuur onderzoeken. Spelers zullen de verhaallijn, karakters en belangrijkste locaties van de Wall-E film herkennen wanneer zij intense missies uitvoeren, gevaarlijke vijanden ontwijken en hun weg door een futuristische wereld besturen. Bovendien, zal de game nieuwe verhaallijnen en omgevingen bevatten dat bioscoopbezoekers niet in de bioscopen zullen zien.

reacties
#131276  | 7 april 2008 16:16 - ShArQ
Standaard avatar
Reacties: 268
Woow, fuck GTA IV en MGS4, deze game wordt de dopest game ooit gemaakt. Dus mensen, jullie weten wat jullie moeten kopen he haha. De film gaat super worden, maar de game? Eum nee dank je.
#131280  | 7 april 2008 16:20 - SgtGohan
Avatar van SgtGohan
Reacties: 2.659
@ ShArQ


kun je nog duidelijker zijn ontopic: lijkt me dus egt iets voor kleine kindjes ik denk dat kinderen van 6 tot 10 fzo het wel leuk vinden mar ikke niet xD
#131330  | 7 april 2008 17:33 - Alpha
Avatar van Alpha
Reacties: 1.744
Film lijkt me leuk... Maar of de game hier aan kan tippen oO
#131346  | 7 april 2008 17:54 - kiezel
Avatar van kiezel
Reacties: 1.273
Quote:
Woow, fuck GTA IV en MGS4, deze game wordt de dopest game ooit gemaakt. Dus mensen, jullie weten wat jullie moeten kopen he haha. De film gaat super worden, maar de game? Eum nee dank je.

Niet elke gamer volgt de kudde hè jongen..
#131354  | 7 april 2008 18:08 - ShArQ
Standaard avatar
Reacties: 268
Denken jullie echt dat ik het meende .
#131382  | 7 april 2008 19:02 - Milan
Avatar van Milan
Reacties: 446
echt he mensen kennen het verscil niet tussen iets menen en sarcasme
#131384  | 7 april 2008 19:13 - ilano
Avatar van ilano
Reacties: 553
Haha er zijn hier een paar slimme mense bij (sarcasme)
Anyway ziet er niet goed uit.Dit is de eerste keer dat ik MAC er zie bijstaan .
#131402  | 7 april 2008 20:26 - Mr.Joey
Avatar van Mr.Joey