nieuws
Game

Auteur: Randy van Asch (Randii)
Geplaatst op: 19 april 2008 om 11:10
ps3

SCEE bevestigt persconferentie op 6 mei, eventuele details Home?

Nieuws | 19 april 2008 - Een medewerker van Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) heeft bevestigd dat er op 6 mei een persconferentie zal worden gehouden. Geen verdere details zijn er tot dusver vrijgegeven, maar hoogstwaarschijnlijk zou er op die dag wat nieuwe informatie bekend gemaakt worden rond PlayStation Home. Home moet dé communityplaats worden voor alle PS3-bezitters.

Op 6 mei dus misschien nieuwe beelden, screenshots, uitleg en misschien zelfs een Europese releasedatum? We houden je op de hoogte.

reacties
#136157  | 19 april 2008 11:16 - FrankieXL
Avatar van FrankieXL
Reacties: 170
ik vind wel dat ze home ook maar blijven rekken
#136158  | 19 april 2008 11:17 - Lukoo
Avatar van Lukoo
Reacties: 308
eerst zien dat geloven, dat heb ik geleerd sins ik met sony te make heb
#136160  | 19 april 2008 11:18 - li1quid
Avatar van li1quid
Reacties: 556
1 jaar gelden : comming verry soon . effe gelden : comming verry soon . nu : heel mss details
#136161  | 19 april 2008 11:19 - Geldslet
Standaard avatar
Reacties: 98
Ik begin nu zo onderhand een beetje HOME moe te worden...... Uitstellen uitstellen uitstellen en vooral geen duidelijkheid!!!!!
#136163  | 19 april 2008 11:21 - Doncapi
Avatar van Doncapi
Reacties: 1.023
Je moet er ook niet gewoon op wachten. Geniet van de games die je nu hebt, en GTA natuurlijk
#136167  | 19 april 2008 11:26 - fUture_gmr
Avatar van fUture_gmr
Reacties: 1.666
inderdaad, t komt heus wel. Beter geniet je nu nog van je games, want als je eenmaal geintegreerd bent in HOME, dan heb je minder tijd voer voor games(Voor sommige)
#136170  | 19 april 2008 11:29 - li1quid
Avatar van li1quid
Reacties: 556
ik vraag me nog altijd af wat is er eigenlijk zo speciaal aan home ? tis gewoon een sims zonder een poppetje dat je moet eten geven
#136172  | 19 april 2008 11:31 - ps3danny1988
Standaard avatar
Reacties: 877
waarom moe kom op man beter iets goed dan iets waaar je later tege zegt van oo dit is niet goed genoeg
#136173  | 19 april 2008 11:34 - manonfire
Avatar van manonfire
Reacties: 611
ik vraag me af of home nog wel dit jaar komt.
#136174  | 19 april 2008 11:35 - Biocount
Standaard avatar
Reacties: 398
Home zoekt het maar lekker uit.. Als het uit is dan ga ik het wel doen.
Maar ga me er echt niet meer druk om maken om dit 10 jaren plan.
#136176  | 19 april 2008 11:49 - Assassin_Stylo
Standaard avatar
Reacties: 36
Beter komen ze pas met Home als het echt helemaal af is. Zou zonde zijn als je Home hebt, en t zit vol fouten...Kan je weer elke dag gaan smeken om een update...Laat ze er de tijd maar voor nemen...Eenmaal af, wordt Home echt spectaculair. Dat is zeker!
#136178  | 19 april 2008 11:57 - Siros7
Standaard avatar
Reacties: 2.722
Quote:
ik vraag me nog altijd af wat is er eigenlijk zo speciaal aan home ? tis gewoon een sims zonder een poppetje dat je moet eten geven

Zoek eens op wat Home is, je slaat namenlijk de plank behoorlijk mis.
#136179  | 19 april 2008 11:59 - maroc-anis
Avatar van maroc-anis
Reacties: 92
Ja lol home is heus niet iets wat je super vaak gaat doen ik doe m,n ps3 alleen aan om te gamen verder niks en af en toe effe chatten terwijl je speelt maar dat kan niet op de ps3...
#136180  | 19 april 2008 12:01 - Premier
Avatar van Premier
Reacties: 455
Playstation is slecht bezig, meeste games uitstellen uitstellen als dat zo verder blijft verkoop ik die boel hou ik het gewoon bij PC
xbox sucked :>
#136181  | 19 april 2008 12:01 - li1quid
Avatar van li1quid
Reacties: 556
Quote:
Quote:
ik vraag me nog altijd af wat is er eigenlijk zo speciaal aan home ? tis gewoon een sims zonder een poppetje dat je moet eten geven

Zoek eens op wat Home is, je slaat namenlijk de plank behoorlijk mis.

heb ik ook gedaan . maar ik heb namelijk geen sheit aan je huisje inrichten en wat troffees erin . en dan van andere spelers ontmoeten , koop een spel met online.
#136192  | 19 april 2008 12:23 - Edbn
Avatar van Edbn
Reacties: 808
Kwas er eerst heel enthousiast over, maar nu boeit het me echt nie meer. Ik zie wel als Home er is en down um dan. Word gewoon moe van dat uitstellen en uitstellen en uitstellen.
#136196  | 19 april 2008 12:25 - SgtGohan
Avatar van SgtGohan