nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Jonathan Heirbaut (Den_John)
Geplaatst op: 12 mei 2008 om 16:54


English Translation   Tags: PSP; GPS
psp

PSP GPS Navigation Edition vanaf juli beschikbaar

Nieuws | 12 mei 2008 - Op de webshop Amazon staat sinds kort een nieuwe PlayStation Portable bundel. De bundel PSP GPS Navigation Edition bevat naast een PSP Slim&Lite Black ook een GPS module, UMD met de nodige kaarten, stroomkabel voor in de wagen en een autostaander. Voor dit pakket zal je zo'n 299 euro kwijt zijn.

Ook is er een release vrijgegeven, reeds vernoemde bundel zal vanaf 2 juli te koop zijn.

reacties
#144914  | 12 mei 2008 16:55 - King B
Avatar van King B
Reacties: 194
wel duur, misschien wilt me vader dat ding wel kopen, het is toch wel handig en dan vindt hij de psp ook nog eens een nuttig ding
#144927  | 12 mei 2008 17:18 - Busted
Avatar van Busted
Reacties: 2.429
Cool
#144928  | 12 mei 2008 17:20 - samich2007
Standaard avatar
Reacties: 112
Echt handig! En het werkt goed!
#144945  | 12 mei 2008 17:52 - Ryan NL
Avatar van Ryan NL
Reacties: 285
Quote:
wel duur, misschien wilt me vader dat ding wel kopen, het is toch wel handig en dan vindt hij de psp ook nog eens een nuttig ding

Same here
#144947  | 12 mei 2008 17:55 - killerbrian007
Standaard avatar
Reacties: 48
te duur iedereen heeft al navigatiesysteem is zelfs nog goedkoper somige dan
#144949  | 12 mei 2008 17:58 - Basboy
Standaard avatar
Reacties: 114
Lijkt me wel dat die navigatie dan ook apart verkocht wordt
#144956  | 12 mei 2008 18:11 - kingjohn
Standaard avatar
Reacties: 1.138
Quote:
te duur iedereen heeft al navigatiesysteem is zelfs nog goedkoper somige dan

euh mijn ouders doen zonder hoor en er zijn nog zoooveeel mensen die zonder dien... maar tis wel zielig dat de mensheid steeds afhankelijker word van electronica, zonder gps kan bijna niemand meer de weg vinden..
#144965  | 12 mei 2008 18:25 - ixfire
Avatar van ixfire
Reacties: 24
Los kost hij 150,- Opzich valt het wel mee
#144971  | 12 mei 2008 18:37 - imangela86
Avatar van imangela86
Reacties: 52
ja inderdaad hij stond bij ons ook voor 150 euro op de bestellijst..Los
#144993  | 12 mei 2008 19:17 - Jerommeke
Avatar van Jerommeke
Reacties: 551
ik weet het zo niet bij deze gps.
de prijs valt mee, maar er zit wel geen touchscreen op en als je een te kleine memory card hebt werkt het ding immens traag.

minimum 2gb is een vereiste voor deze gps dus dat zijn nog eens extra kosten voor de meeste mensen. ik heb er mijn twijfels bij
#145016  | 12 mei 2008 20:31 - wall-E
Standaard avatar
Reacties: 1.143
ik heb hem al besteld heb memry stick van 2 g dus moet wel lukken
#145037  | 12 mei 2008 21:30 - Gladiator
Avatar van Gladiator
Reacties: 262
Lol 100 euro minder dan de PS3
#145038  | 12 mei 2008 21:32 - Taco
Avatar van Taco
Reacties: 1.962
Quote:
Lol 100 euro minder dan de PS3

Haha, als je het zo bekijkt XD
#145047  | 12 mei 2008 21:55 - playstation356
Avatar van playstation356
Reacties: 893
ik vind het altijd zo triest staan: zo'n renault twingo'tje met zo'n meisje van net 20 met zo'n tom-tom op het dasboard: doe of een fabrieks-navigatiesysteem of niet. Kan een mens niet meerkaartlezen tegenwoordig? geef het geld uit aan een console ofzo.
#145061  | 12 mei 2008 22:53 - AJay
Avatar van AJay
Reacties: 143
Toch vet. Zal ook wel weer meer mensen trekken tot de PSP. Go Sony!
#145081  | 13 mei 2008 08:11 - P3n3tr4t0r
Avatar van P3n3tr4t0r
Reacties: 529
Quote:
Echt handig! En het werkt goed!


Huh? Hoe weet jij dat nou?Ik heb al een Nokia N95 met GPS, denk niet dat ik deze ga kopen...
#145083  | 13 mei 2008 08:54 - rouwe111
Avatar van rouwe111
Reacties: 448
Quote:
Quote:
Echt handig! En het werkt goed!


Huh? Hoe weet jij dat nou?Ik heb al een Nokia N95 met GPS, denk niet dat ik deze ga kopen...

Omdat de edities uit Japan allang uit zijn, maar daar zijn nog geen europese maps bij. Dus lijkt me sterk
#145121  | 13 mei 2008 10:58 - mrb80
Avatar van mrb80
Reacties: 1.654
Quote:
Quote:
te duur iedereen heeft al navigatiesysteem is zelfs nog goedkoper somige dan

euh mijn ouders doen zonder hoor en er zijn nog zoooveeel mensen die zonder dien... maar tis wel zielig dat de mensheid steeds afhankelijker word van electronica, zonder gps kan bijna niemand meer de weg vinden..


Zeg dan niks... Het zal wel komen omdat je er zelf geen hebt maar de meeste mensen gebruiken een navigatie systeem zodat ze een richtlijn hebben, niet omdat ze de weg niet kennen. Het is gewoon een hulpmiddel meer niet.

@playstation356: Niet iedereen heeft het geld om een 'nieuwere' auto te kopen met standaard een fabrieksnavigatie, zeker niet als je 20 bent! Dat 'triest' zegt meer over jou dan over het meisje
#145144  | 13 mei 2008 12:06 - imangela86
Avatar van imangela86
Reacties: 52
Quote:
ik vind het altijd zo triest staan: zo'n renault twingo'tje met zo'n meisje van net 20 met zo'n tom-tom op het dasboard: doe of een fabrieks-navigatiesysteem of niet. Kan een mens niet meerkaartlezen tegenwoordig? geef het geld uit aan een console ofzo.



Kun jij rijden en kaartlezen tegelijk??


ohnee.. je bent 14.. ach dan kun je het ook nog niet weten
#145165  | 13 mei 2008 12:49 - mrb80
Avatar van mrb80