nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 14 mei 2008 om 12:01


English Translation   Tags: Konami, MGS5
ps3

Konami hint nu al naar Metal Gear Solid 5?

Nieuws | 14 mei 2008 - Gisteren gaf Konami een persconferentie in Tokyo's Roppongi Hills omtrent Metal Gear Solid 4. Het einde van deze persconferentie was in traditie met zoals de fans dit kennen van de games; een telefoongesprek tussen twee personages. De zaal hoorde de stem van Ocelot, welke een onbekend persoon aan de andere kant van de lijn had. Het gesprek ging als volgt:

Quote:
"We're entering into the last phase of the mission.
Do you want to execute the launch day surprise?
Yes, that's right "

"Live, simultaneously throughout the world...
Yes, it's under control."

"By the way, what should we do about "The Project?"
Yes, that's correct.
That man has fallen.
It's about the sequel.
Yes, indeed."


Met name "The Project" klinkt interessant, wat volgens sommige mensen slaat op het volgende deel; Metal Gear Solid 5. Mogelijk zal Hideo Kojima dan niet meer dienen als leidend gevende. De beste man heeft namelijk al meerdere malen aangegeven dat dit zijn laatste deel is, en liet tijdens de persconferentie weten bezig te zijn met een game voor de "hardcore gamer".

reacties
#145554  | 14 mei 2008 12:08 - Azzwanker
Avatar van Azzwanker
Reacties: 638
uhmm het zou om een campagne gaan en niet om deel 5 zo schrijven ze op NEOGAF.
#145555  | 14 mei 2008 12:09 - Bloodlyte
Avatar van Bloodlyte
Reacties: 697
"By the way, what should we do about "The Project?"
Yes, that's correct.
That man has fallen.
It's about the sequel.
Yes, indeed."

lijkt me onwaarschijnlijk, en mocht het waar zijn, lijkt het me niet een echte metal gear game aangezien Kojima er niet aan werkt
#145557  | 14 mei 2008 12:11 - paul.c
Avatar van paul.c
Reacties: 4.263
Kojima heeft al bekent gemaakt niet meer aan een nieuw deel te werken zoals hij dat nu doet, hij zou dan als directer willen werken.
#145559  | 14 mei 2008 12:11 - LYCAN
Avatar van LYCAN
Reacties: 1.751
it's a conspiracy
#145561  | 14 mei 2008 12:14 - Klush
Avatar van Klush
Reacties: 334
Er zou geen Metal Gear SOLID meer komen maar misschien wel een nieuwe metal gear?
#145564  | 14 mei 2008 12:21 - GarfielDNL
Standaard avatar
Reacties: 259
Vraag me af of het iets te maken zal hebben met de film Metal Gear Solid. Aangezien daar nog niets over bekend is.
#145569  | 14 mei 2008 12:24 - Messenger
Avatar van Messenger
Reacties: 118
"By the way, what should we do about "The Project?"
Yes, that's correct.
That man has fallen.
It's about the sequel.
Yes, indeed."


Misschien bedoelen ze niet over een deel 5 maar over een remake van deel 1 of 2 voor de PS3
#145580  | 14 mei 2008 12:58 - Downtrust
Avatar van Downtrust
Reacties: 438
@ Messenger:


"By the way, what should we do about "The Project?
" Yes, that's correct.
That man has fallen.
It's about the sequel.
Yes, indeed."

Sequel is een vervolg dus geen remake
#145586  | 14 mei 2008 13:02 - wall-E
Standaard avatar
Reacties: 1.143
zonder snake ik heb een vermoeden met raiden ofzo ? maar jah wie weet
#145589  | 14 mei 2008 13:03 - NightHawk
Avatar van NightHawk
Reacties: 173
Zone of the Enders 3 anyone?
#145590  | 14 mei 2008 13:03 - Bloodlyte
Avatar van Bloodlyte
Reacties: 697
als ze een remake maken moeten ze de oude metal gear, en metal gear 2 : solid snake, remaken maar aan de andere kant wil ik niet dat ze zoiets verkrachten omdat kojima er niet meer bij is
#145675  | 14 mei 2008 14:46 - AjaxRulzz
Avatar van AjaxRulzz
Reacties: 720
Snake is gewoon het personage zonder lijkt het me een stuk minder leuk
#145763  | 14 mei 2008 16:44 - ps3danny1988
Standaard avatar
Reacties: 877
ik weet niet hoieveeel mensne hier egt geil fans zijn van mgs maar mis herinert iemand zich nog de trailer van raiden snake eraser
aan eind hoor je dat de meisje zegt take the future in your hands en dan zegt raiden but mgs4 en dan zegt de meid youl get a chanse after it dus deel 5 zal over raiden worden en dat vind ik niet erg want ik vind die gast super stoer heb gehjoord dat alleen zijn hoofd en ruggegraat over zijn en rest robot lichaam is en hij wit bloed heeft en daarom die zwaard door zijn lichaam kan stoppen
#145770  | 14 mei 2008 17:00 - Bejito007
Standaard avatar
Reacties: 79
What should we do about the project?


Ja, er komt een nieuwe metal gear. Zoveel is duidelijk. Nee, het zal niet met Kojima als maker zijn, maar wel als toezichthouder.That man has fallen.Met het afscheid van Kojima als maker van Metal Gear Solid, verdwijnt ook zijn creatie "Snake"...Snake zal sterven in deel 4 (has fallen) en een nieuwe metal gear met een nieuw team zal ofwel met Raiden als hoofdpersonage verschijnen ofwel een geheel ander personage.
#145791  | 14 mei 2008 17:35 - Messenger
Avatar van Messenger
Reacties: 118
In Metal Gear Solid 2 speel je grotensdeel met Raiden en in de trailers van MGS4 zie je raiden met een cyborg ninja pak aan.
Misschien bedoelen ze met: "By the way, what should we do about "The Project?", dat je te zien krijgt wat er met Raiden gebeurt tussen MGS2 en MGS4.
#145846  | 14 mei 2008 19:22 - RP89
Avatar van RP89
Reacties: 1.434
Nieuwe Metal Gear komt wel, het is immers een hoop geld in het laatje van Konami.
#145884  | 14 mei 2008 22:32 - Busted
Avatar van Busted