nieuws
Game

Auteur: Martijn van der Kroef (Marley)
Geplaatst op: 12 juni 2008 om 11:07


English Translation   Tags: japan, mgs4, launch, wachtrijen
ps3

Metal Gear Solid 4 zorgt voor wachtrijen in Japan

Nieuws | 12 juni 2008 - Na lang wachten ligt vanaf vandaag Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots eindelijk wereldwijd in de winkels voor de PlayStation 3. Het Japanse gamesmagazine Famitsu schrijft dat dit in Japan voor lange wachtrijen heeft gezorgd. Tientallen mensen stonden om 4 uur 's ochtends al in de rij om een exemplaar van hun geliefde game in handen te krijgen.

De meeste klanten wachtten niet alleen op de game, maar ook op de speciale PlayStation 3 bundel die in Japan sinds vandaag verkrijgbaar is. Naast het spel en de speciale console verkopen ook de speciale headset en Dual Shock 3 controller erg goed.





reacties
#154874  | 12 juni 2008 11:09 - Reema
Avatar van Reema
Reacties: 326
Zoo dat is echt nice voor de verkoop van de PS3
#154875  | 12 juni 2008 11:13 - Quore166V6
Avatar van Quore166V6
Reacties: 72
Rare lui toch altijd voor een game
#154876  | 12 juni 2008 11:15 - T*One
Avatar van T*One
Reacties: 1.207
japanners zijn gek op metalo gearo solido
#154877  | 12 juni 2008 11:19 - Luvlektrik
Avatar van Luvlektrik
Reacties: 86
Mooi mooi! Wie heeft em al gespeeld? Ik ga hem straks halen
#154880  | 12 juni 2008 11:26 - wall-E
Standaard avatar
Reacties: 1.143
ik heb hem al en hij is echt te zot . kheb nu mondeling engels en moet binnen 30 min naar school . stond al een uur aan de gamemania en was de eerte
#154881  | 12 juni 2008 11:30 - Akira073
Avatar van Akira073
Reacties: 87
het spel is geweldig ben al vanaf gisteren aan het spele
#154890  | 12 juni 2008 11:57 - Kevf
Avatar van Kevf
Reacties: 1.059
@ nieuwsposter: misschien in Tokyo enigzins maar verder valt het toch echt vies tegen hoor. Check deze beelden in Osaka:


http://kotaku.com/5015692/metal-gear-solid-4-japan-launch- -osaka
#154896  | 12 juni 2008 12:24 - Goldmember
Avatar van Goldmember
Reacties: 36
hij is echt vet, heb hem gister gekocht en meteen thuis gespeeld


daar wilde ik wel een EK wedstrijd voor missen
#154898  | 12 juni 2008 12:28 - rudygamer
Standaard avatar
Reacties: 248
En dan moet je naggan ik loop gewoon net binnen pak hem en koop hem en zun staan gewoon een heel uur in de rij HAHA
#154900  | 12 juni 2008 12:30 - Luvlektrik
Avatar van Luvlektrik
Reacties: 86
Quote:
@ nieuwsposter: misschien in Tokyo enigzins maar verder valt het toch echt vies tegen hoor. Check deze beelden in Osaka:


http://kotaku.com/5015692/metal-gear-solid-4-japan-launch- -osaka

Zo veel betekent dit niet. Wss een Xbox 360 fanboy die wilde aantonen dat MGS4 niet goed zal verkopen ofzo.
#154902  | 12 juni 2008 12:33 - KennyB
Avatar van KennyB
Reacties: 2.509
Quote:
Quote:
@ nieuwsposter: misschien in Tokyo enigzins maar verder valt het toch echt vies tegen hoor. Check deze beelden in Osaka:
<br><br>http://kotaku.com/5015692/metal-gear-solid-4-japan-launch- -osaka

Zo veel betekent dit niet. Wss een Xbox 360 fanboy die wilde aantonen dat MGS4 niet goed zal verkopen ofzo.

Zal ook wel meevallen. Veel fans hopen/verwachten dat er net zo'n run op zal zijn als GTA en dat gaat nooit niet gebeuren. MGS bereikt lang niet zo'n groot publiek...
#154907  | 12 juni 2008 12:47 - Valor 22
Standaard avatar
Reacties: 683
Ik heb de Limited Edition net binnen! Vet! De headset heb ik ook besteld, die komt deze of volgende week een keer binnen. Die action figure past precies bij mijn collectie!
#154909  | 12 juni 2008 12:51 - tasso
Standaard avatar
Reacties: 424
Quote:
ik heb hem al en hij is echt te zot . kheb nu mondeling engels en moet binnen 30 min naar school . stond al een uur aan de gamemania en was de eerte

Nou dan ben je gestoord had hem gistermiddag bij de frs gehaald zonder een uur in de rij te staan.
#154914  | 12 juni 2008 13:09 - Valor 22
Standaard avatar
Reacties: 683
Ik heb hem gewoon thuis gestuurd gekregen, net zo makkelijk
#154934  | 12 juni 2008 13:40 - windoweyes
Avatar van windoweyes
Reacties: 527
Quote:
En dan moet je naggan ik loop gewoon net binnen pak hem en koop hem en zun staan gewoon een heel uur in de rij HAHA



Daar was het dus 4 uur `s ochtends voordat de eerste winkel openging.....
#154940  | 12 juni 2008 13:56 - BoudewijnvG
Avatar van BoudewijnvG
Reacties: 335
zij staan ook meer in de rij voor de special edition ps3 lijkt mij .. enkel voor het spel was het niet nodig geweest .. of misschien hadden ze gewoon niets beters te doen : ) ik ga nu iig ook weer verder met mgs4 .. heb er zin in
#154947  | 12 juni 2008 14:13 - AntoniO
Standaard avatar
Reacties: 18
kheb nooit de mgs series gespeeld..


is de game ook leuk als je het verhaal van de vorrige delen niet kent ?
#154963  | 12 juni 2008 14:34 - KennyB
Avatar van KennyB
Reacties: 2.509
Quote:
kheb nooit de mgs series gespeeld..


is de game ook leuk als je het verhaal van de vorrige delen niet kent ?

Op gametrailers moet je even zoeken naar metal gear en dan krijg je 5 afleveringen over de geschiedenis van.

edit: http://www.gametrailers.com/game/6748.html
#154969  | 12 juni 2008 14:42 - wortel
Standaard avatar