nieuws
Game

Auteur: Jonathan Heirbaut (Den_John)
Geplaatst op: 18 augustus 2008 om 13:29
ps3

Quest for Booty pas eind september op Blu-ray

Nieuws | 18 augustus 2008 - Ratchet & Clank: Quest for Booty zal pas eind september beschikbaar zijn op Blu-ray disc. De PlayStation Network versie van de game staat nog steeds voor deze donderdag, 21 augustus. SCEE heeft inmiddels ook de officile prijs vrijgegeven, Quest for Booty zal 14,99 kosten.

Ratchet & Clank Future: Quest for Booty is een rechtstreeks vervolg op Tools of Destruction. Het spel wordt weer, net zoals z'n voorganger, een platformer waarin jij Ratchet bestuurt en op zoek gaat naar booty de schat en je kleine kompaan Clank, die ontvoerd is door de mysterieuze Zoni. Nieuwe gameplay-elementen, waaronder een geavanceerde "wrench" en licht/donkere gameplay, blazen een nieuwe, frisse wind door de franchise.

reacties
#173888  | 18 augustus 2008 13:31 - Stephen
Standaard avatar
Reacties: 156
Verschrikkelijk! Ik was net van plan om 'm de 21ste te halen.


Rot Sony!!
#173889  | 18 augustus 2008 13:32 - rolf77
Avatar van rolf77
Reacties: 194
hmm. ... duurder dan ik dacht.
En in amerika kost 'ie hoeveel
#173892  | 18 augustus 2008 13:37 - Xian
Avatar van Xian
Reacties: 757
Via email from PR at Sony Europe, it has been confirmed that Quest for Booty will be released on disc on Sept 12th.


In de winkel gaat hij 20 euro kosten. Is een mooie prijs hoor.
#173893  | 18 augustus 2008 13:38 - faithfull
Standaard avatar
Reacties: 57
ga hem zeker halen heb ToD 7 keer uitgespeelt en benieuwd naar het vervolg
#173894  | 18 augustus 2008 13:39 - RBMaurice
Standaard avatar
Reacties: 412
Quote:
Verschrikkelijk! Ik was net van plan om 'm de 21ste te halen.


Rot Sony!!
Zo gek is het niet, het komt alleen raar over, maar QfB is in een relatief korte tijd ontwikkeld en ook pas laat bekend gemaakt. Toen het spel officieel werd onthuld was het spel al zo goed als af maar dat is ook pas kort geleden. En logischerwijs duurt het wel even voor dat alles gekeurd, vertaald, nagesynchroniseerd, gedrukt, verscheept en gedistributeerd is. Dat laatste gedeelte(laatste 3) kun je overslaan als je hem via internet uitbrengt en dan zou Sony ervoor kunnen kiezen om de game een maand uit te stellen of de PSN versie gewoon eerder beschikbaar te stellen in afwachting van de Blu-Ray versie. Al vind ik het persoonlijk ook wel jammer want ik had graag de Blu-Ray versie gehad maar ik heb echt geen geduld om een maand te wachten op een duurdere versie van een spel van 4 uur
#173896  | 18 augustus 2008 13:42 - samich2007
Standaard avatar
Reacties: 112
Duurder dan ik dacht dacht je data ie 4,99 zou gaan kosten. 15 euro is mooi hoor voor een goede game! En zeker niet duur.
In amerika is ie 15 dollar tjah. dat is wel weer genaait. Ik keek laatst en ik zag daar elefunk voor 4,99 dollar en hier is ie gvd 7,99 euro echt heel raar
#173899  | 18 augustus 2008 13:48 - Jerommeke
Avatar van Jerommeke
Reacties: 551
Quote:
Duurder dan ik dacht dacht je data ie 4,99 zou gaan kosten. 15 euro is mooi hoor voor een goede game! En zeker niet duur.
In amerika is ie 15 dollar tjah. dat is wel weer genaait. Ik keek laatst en ik zag daar elefunk voor 4,99 dollar en hier is ie gvd 7,99 euro echt heel raar


als je dacht dat ie 4,99 ging kosten heb je echt niet goed nagedacht. de oude psOne titels zijn meestal duurder dus het lijkt me logisch dat een nieuw ontwikkeld spel duurder is.
#173901  | 18 augustus 2008 13:56 - Gleb
Avatar van Gleb
Reacties: 321
Jammer, maar ik blijf toch ff wachten.
#173909  | 18 augustus 2008 14:05 - Remagd
Avatar van Remagd
Reacties: 227
jah ik zal er maar mee moeten leven want ik wil(en kan) niet anders dan wachten op de disc versie
wel jmmr want ik had wel zin een klein tussendoortje voordat al de grote goede games uitkwamen.
#173917  | 18 augustus 2008 14:47 - Valentijn!
Avatar van Valentijn!
Reacties: 582
Dan maar downloaden
#173921  | 18 augustus 2008 15:01 - davidson
Avatar van davidson
Reacties: 146
bah pure marketingzet ter promotie van PSN
Bah bah bah...
#173957  | 18 augustus 2008 16:23 - Xian
Avatar van Xian
Reacties: 757
Quote:
bah pure marketingzet ter promotie van PSN
Bah bah bah...


Onzin.
#173960  | 18 augustus 2008 16:40 - Hunter-be
Avatar van Hunter-be
Reacties: 272
heel belachelijk vind ik dit, mensen die de blu-ray versie willen zoals ik moeten weer langer wachten, fucking delaystation.
#173968  | 18 augustus 2008 16:59 - kronk
Avatar van kronk
Reacties: 192
ik las dat de blu-ray versie 12 september uit zal komen en hetzelfde zal kosten als de psn versie. 12 september valt toch wel mee (die prijs helemaal) ?
#173969  | 18 augustus 2008 17:00 - RBMaurice
Standaard avatar
Reacties: 412
Quote:
bah pure marketingzet ter promotie van PSN
Bah bah bah...
Alsof het Sony wat boeit? Het maakt voor hun echt niet uit of ze nou 1 miljoen via PSN en 1 miljoen via BD verkopen, 2 miljoen via PSN of 2 miljoen via BD. Hij is niet voor niks duurder in de winkel, ze zullen er ongetwijfeld ongeveer dezelfde winstmarge op hebben en daarnaast is het voor Sony sowieso niet slim om zoiets in Europa te doen want hier heeft nou eenmaal niet iedereen een credit card.

#173992  | 18 augustus 2008 17:54 - Luvlektrik
Avatar van Luvlektrik
Reacties: 86
Quote:
Quote:
bah pure marketingzet ter promotie van PSN
Bah bah bah...
Alsof het Sony wat boeit? Het maakt voor hun echt niet uit of ze nou 1 miljoen via PSN en 1 miljoen via BD verkopen, 2 miljoen via PSN of 2 miljoen via BD. Hij is niet voor niks duurder in de winkel, ze zullen er ongetwijfeld ongeveer dezelfde winstmarge op hebben en daarnaast is het voor Sony sowieso niet slim om zoiets in Europa te doen want hier heeft nou eenmaal niet iedereen een credit card.
Ik denk wel als ze hem op PSN verkopen dat ze dan meer winst hebben, er zijn namelijk minder tussenpersonen die ook graag een maandloon krijgen. Je moet rekenen op transport, de doosjes, de boekjes, de blu-ray disc zelf, de winstmarges van de winkels waar ze het spel verkopen... Daarom denk ik dat Sony eerst uitbrengt op PSN, om ze meer winst te genereren omdat ze erop rekenen dat de echte fans niet langer kunnen wachten.
#174007  | 18 augustus 2008 18:30 - BennoHulst
Avatar van BennoHulst
Reacties: 2.889
Mwoah, ik zit er niet met spoed op te wachten, maarja.
#174016  | 18 augustus 2008 19:26 - ilano
Avatar van ilano
Reacties: 553
Dan heb ik juist gedaan met TOD en kan dan direct beginnen met QFB .
#174038  | 18 augustus 2008 21:23 - SamuelvS
Avatar van SamuelvS