nieuws
Game

Auteur: Jonathan Heirbaut (Den_John)
Geplaatst op: 2 september 2008 om 18:00

Bron: PS3fanboy
English Translation   Tags: gt5, nissan, sony, demo, pod, racing
alg

De $15,000 Gran Turismo 5 Prologue GT Racing Pod

Nieuws | 2 september 2008 - Iedereen kent ze wel, de inmiddels vertrouwde PlayStation 3 demo pods. Afgelopen Games Convention had Sony enkele speciaal ontworpen Gran Turismo 5 Prologue demo pods ter plaatsen, een van deze toestellen is naar Ahmad El Azmi, de winnaar van de Gran Turismo 5 Prologue Middle East Challenge, gegaan. Naast een gratis trip naar Japan om daar de Nissan GT-R te besturen, ging deze man ook naar huis met onderstaande GT Racing Pod ter waarde van maar liefst $15,000.

De Racing Pod is voorzien van een 40" Sony Bravia TV, een PS3 en een Logitech Driving Force GT Racing Wheel. Hoewel El Azmi niet echt tevreden was met deze opstellen liet de beste man enkele aanpassingen doorvoeren. De Racing Pod werd voorzien van nieuwe pedalen, een nieuwe Dolby Surround en het stuurwiel werd vervangen door een Logitech G25.






reacties
#178054  | 2 september 2008 18:02 - Rhan
Avatar van Rhan
Reacties: 4.951
Dat stuur heb ik ook besteld.. 270 euro
#178056  | 2 september 2008 18:03 - Taiyuan
Avatar van Taiyuan
Reacties: 802
tering, zon ding wil ik ook best in mn kamer hebbe
#178057  | 2 september 2008 18:05 - DiTo2211
Avatar van DiTo2211
Reacties: 205
Zit er ook nog een gewone controller bij? Dan kan hij ook nog iets anders doen dan racen
#178061  | 2 september 2008 18:11 - Milan
Avatar van Milan
Reacties: 446
Wel vet
#178063  | 2 september 2008 18:13 - Recon_NL
Standaard avatar
Reacties: 40
Is toch draadloze controller, dus als hij gaat zitten en pakt de controller, dan kan hij ook iets anders spelen ja....
#178070  | 2 september 2008 18:27 - RBMaurice
Standaard avatar
Reacties: 412
Quote:
Dat stuur heb ik ook besteld.. 270 euro

Alleen de pedalen zijn ietsje anders bij de officiële G25 En daarnaast kost ie al lang geen 270 meer Ik heb hem nu al zo'n 2 jaar gok ik, toen kostte ie nog 300 euro, inmiddels is ie voor rond de 180 te krijgen geloof ik...
#178072  | 2 september 2008 18:30 - McLaren_NL
Avatar van McLaren_NL
Reacties: 799
Kwijl! Die wil ik thuis ook^^
#178075  | 2 september 2008 18:37 - T*One
Avatar van T*One
Reacties: 1.207
wooot dat is echt een gruwelijke race auto spel opstelling
#178078  | 2 september 2008 18:44 - BennoHulst
Avatar van BennoHulst
Reacties: 2.889
Ziek vet!
#178079  | 2 september 2008 18:51 - snurpy
Standaard avatar
Reacties: 257
Mooi en dan nu Call of Duty doen xD
#178081  | 2 september 2008 18:53 - Odinius
Avatar van Odinius
Reacties: 195
Als ik zoveel geld over had dan kocht ik zoiets direct (na het aan m'n vriendin gevraagd te hebben^^)
#178082  | 2 september 2008 18:54 - Bastard
Standaard avatar
Reacties: 147
jezus...zo'n oud nieuws, ik voel me bijna bejaard. wel een ubervet ding trouwens
#178088  | 2 september 2008 19:10 - Neodigit
Standaard avatar
Reacties: 35
Quote:
Quote:
Dat stuur heb ik ook besteld.. 270 euro

Alleen de pedalen zijn ietsje anders bij de officiële G25 En daarnaast kost ie al lang geen 270 meer Ik heb hem nu al zo'n 2 jaar gok ik, toen kostte ie nog 300 euro, inmiddels is ie voor rond de 180 te krijgen geloof ik...

Heb laatst ook eens gt5p gespeeld met een g25. Maar de schakel/koppeling functie kregen we niet aan de praat. Werkt dit bij jou wel ? Welke instellingen gebruik je ?
#178099  | 2 september 2008 20:15 - liquidsoul
Standaard avatar
Reacties: 81
Quote:
Als ik zoveel geld over had dan kocht ik zoiets direct (na het aan m'n vriendin gevraagd te hebben^^)

WHIPPED! hahahaa
#178111  | 2 september 2008 20:54 - AliBaba
Standaard avatar
Reacties: 164
Quote:
Quote:
Als ik zoveel geld over had dan kocht ik zoiets direct (na het aan m'n vriendin gevraagd te hebben^^)

WHIPPED! hahahaa
I believe the correct use is...Pussy Whipped
#178113  | 2 september 2008 20:58 - The-Eelco
Avatar van The-Eelco
Reacties: 537
Wil ik ook!
#178116  | 2 september 2008 21:09 - fructis
Avatar van fructis
Reacties: 456
wow! ik hoop voor hem wel dat hij er ook nog andere racegames mee kan game
#178132  | 2 september 2008 23:24 - Albino
Avatar van Albino
Reacties: 488
Geef mij maar die $15.000,-
#178135  | 2 september 2008 23:47 - spiritcaster
Standaard avatar
Reacties: 169
Die Bravia is de KDL-40W4000 zelf 1 op de slaapkamer van staan. Is zelf ook makkelijk te bouwen. Gewoon PS3 een Race kuipje halen en monteren en een ps3 en G25 en je zit ver onder de 15.000 Dollar. Al staat mijn G25 op mijn pc aangesloten voor GTR2 en Race07. Beneden hangt een 60 inch pioneer waarbij geen ruimte is voor dat stuur aangezien je hem wel goed vast moet zetten. Wel eens geprobeerd met ps3 op de monitor en dan dit stuur en rijdt wel heerlijk. Heb boven wel een aangepaste Audi stoel staan .
#178397  | 4 september 2008 12:08 - th3_r0ck-5413
Avatar van th3_r0ck-5413