nieuws
Game

Auteur: Martijn Gelissen (Re4zeN)
Geplaatst op: 28 september 2008 om 13:45


English Translation   Tags: 3D Realms, Duke Nukem
ps3

Eerste gameplay beelden van Duke Nukem Forever

Nieuws | 28 september 2008 - Duke Nukem Forever, een game die, zoals de titel al verraad, een eeuwigheid in ontwikkeling is. Tien jaar geleden kondigde ontwikkelaar 3D Realms aan dat het werkte aan een nieuwe game van deze bad-ass spierbundel, daarna volgde een hele lange stilte tot vorig jaar kerstmis, toen dook er geheel uit het niets een trailer op waaruit bleek dat 3D Realms nog altijd werkte aan Duke Nukem Forever.

Sindsdien is het echter weer angstvallig stil rondom de game, maar daar komt vandaag gelukkig een einde aan. Op het internet zijn namelijk twee nieuwe beelden verschenen die rechtstreeks uit de game afkomstig zijn. Bekijk de beelden hieronder.






reacties
#183330  | 28 september 2008 13:46 - Rhan
Avatar van Rhan
Reacties: 4.951
Ik had al bewegende beelden gezien, kvind het teveel op prey lijken. Maar dat is niet meteen een slecht ding.
#183331  | 28 september 2008 13:50 - li1quid
Avatar van li1quid
Reacties: 556
word wss een flop
#183338  | 28 september 2008 14:10 - Stonio
Standaard avatar
Reacties: 180
Flop of niet ik koop um..
#183339  | 28 september 2008 14:17 - kiezel
Avatar van kiezel
Reacties: 1.273
Een flop? Na 10 jaar ontwikkeling? Ontwikkelaars met zoveel ervaring? No way Josey!
#183341  | 28 september 2008 14:20 - SgtGohan
Avatar van SgtGohan
Reacties: 2.664
hebbe ze nu al gameplay beelden zo snel al no way hoe flikken ze dat
#183343  | 28 september 2008 14:27 - Recon_NL
Standaard avatar
Reacties: 40
Quote:
Een flop? Na 10 jaar ontwikkeling? Ontwikkelaars met zoveel ervaring? No way Josey!

Alsof dat wat zegt? Brother in Arms, Too Human, Spore etc..zijn games die het of helemaal niet hebben waargemaakt of gewoon flop zijn. Waaronder de eerste en de laatste best leuke games zijn geworden, maar meer niet.Duke Nukem Forever kan dis net als Too Human een hele dikke flop worden!
#183346  | 28 september 2008 14:47 - Busted
Avatar van Busted
Reacties: 2.429
Quote:
Quote:
Een flop? Na 10 jaar ontwikkeling? Ontwikkelaars met zoveel ervaring? No way Josey!

Alsof dat wat zegt? Brother in Arms, Too Human, Spore etc..zijn games die het of helemaal niet hebben waargemaakt of gewoon flop zijn. Waaronder de eerste en de laatste best leuke games zijn geworden, maar meer niet.Duke Nukem Forever kan dis net als Too Human een hele dikke flop worden!

Och, bahbah.. Wat ben jij voor een serieuze piet? Ben je nou echt zo achterlijk om niet te zien dat het om een sarcastische opmerking ging?
#183350  | 28 september 2008 14:54 - Divinio
Avatar van Divinio
Reacties: 1.082
spore heeft wel voor een pc game in 1 week 1 miljoen verkocht dan is het zekers geen flop


want iedereen download meeste voor pcIk vond de humor altijd grapig in duke nukem
#183359  | 28 september 2008 15:19 - Recon_NL
Standaard avatar
Reacties: 40
Quote:
Quote:
Quote:
Een flop? Na 10 jaar ontwikkeling? Ontwikkelaars met zoveel ervaring? No way Josey!

Alsof dat wat zegt? Brother in Arms, Too Human, Spore etc..zijn games die het of helemaal niet hebben waargemaakt of gewoon flop zijn. Waaronder de eerste en de laatste best leuke games zijn geworden, maar meer niet.Duke Nukem Forever kan dis net als Too Human een hele dikke flop worden!

Och, bahbah.. Wat ben jij voor een serieuze piet? Ben je nou echt zo achterlijk om niet te zien dat het om een sarcastische opmerking ging?

Uhm..nop.
#183367  | 28 september 2008 15:44 - Glerick
Avatar van Glerick
Reacties: 174
Duke nukem ziet er niet uit... vind ik
#183394  | 28 september 2008 17:16 - rouwe111
Avatar van rouwe111
Reacties: 448
Deze beelden komen uit Duke Nukem 3D op XLA Staat een gallery in waar deze beelden in te vinden zijn.
#183398  | 28 september 2008 17:58 - T*One
Avatar van T*One