nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Julian Tunru (Segia)
Geplaatst op: 28 september 2008 om 10:21
ps3

The Force Unleashed domineert Nederlandse verkooplijst

Nieuws | 28 september 2008 - Op de Nederlandse software-verkoopcijfers van deze week valt n ding gelijk op: Star Wars: The Force Unleashed domineert de lijst. Maar liefst vier keer is het spel op de lijst te vinden, voor respectievelijk de Xbox 360, PlayStation 3, Wii en PlayStation 2.

Qua gamesplatformen was de Wii de winnaar, met vier toptiengames, gevolgd door de PC met drie games. De Xbox 360, PlayStation 3 en PlayStation 2 wisten alledrie maar n game op de lijst te krijgen, hoewel gezegd moet worden dat de nummer n en nummer twee respectievelijk Xbox 360- en PlayStation 3-games zijn.

De volledige lijst luidt als volgt:

1 - Star Wars: The Force Unleashed (Xbox 360)
2 - Star Wars: The Force Unleashed (PlayStation 3)
3 - Mario Kart Wii (Wii)
4 - Wii Fit (Wii)
5 - Warhammer Online: Age of Reckoning (PC)
6 - Spore (PC)
7 - Star Wars: The Force Unleashed (Wii)
8 - Crysis: Warhead (PC)
9 - Sports Island (Wii)
10 - Star Wars: The Force Unleashed (PlayStation 2)

reacties
#183267  | 28 september 2008 10:24 - Doncapi
Avatar van Doncapi
Reacties: 1.023
Terecht. Vind het een zeer vermakelijke game.
#183270  | 28 september 2008 10:33 - Azzwanker
Avatar van Azzwanker
Reacties: 638
vind ik zeker niet terecht! Eentonig, levels zijn niet wat ze moeten zijn. nee niet mijn game!
#183272  | 28 september 2008 10:37 - A-333
Avatar van A-333
Reacties: 88
november! Dat wordt pas een mooie maand met flink wat mooie games.
#183275  | 28 september 2008 10:52 - ilano
Avatar van ilano
Reacties: 553
Nee ik denk eerder oktober.
#183276  | 28 september 2008 10:54 - Taco
Avatar van Taco
Reacties: 1.962
Ik weet dat TFU niet is wat het miss had kunnen worden, maar toch wil ik em nog steeds wel een keer spelen!! Demo was iig WEL ongelofelijk vet..
#183277  | 28 september 2008 10:54 - mathew657
Avatar van mathew657
Reacties: 369
ja oktober wordt voor mij donders dure maand
#183278  | 28 september 2008 10:56 - Rhan
Avatar van Rhan
Reacties: 4.951
Terecht hoor, ik heb em al 2x uitgespeeld en ben nu NOG bezig. Meestal hou ik het gezien na de eerste keer.
#183280  | 28 september 2008 10:58 - kingtoadster
Avatar van kingtoadster
Reacties: 206
the force unleashed heeft het hard verdiend
#183281  | 28 september 2008 10:59 - Mauritz
Avatar van Mauritz
Reacties: 460
Zelfs voor de PS2 staat ie in de top tien, netjes hoor.
#183282  | 28 september 2008 11:02 - creed ps3
Avatar van creed ps3
Reacties: 1.520
oktober en november standaart elk jaar de maanden met de beste games
Dus wel handig dat ze Star wars net voor die maanden hebben uitgegeven dan hebbe ze meer verkoop
#183284  | 28 september 2008 11:07 - hellghast4vecta
Avatar van hellghast4vecta
Reacties: 414
als er niet zo een goeie topgames uitkwamen zoals motorstorm,lbp,killzone2 maybe endwar headset en cod 5 dan hadk hem meschien gekocht maar k vind het nu al duur genoeg die herfst maand
#183286  | 28 september 2008 11:12 - michelmani
Avatar van michelmani
Reacties: 175
En dat betekend dus dat hij straks massaal op marktplaats en ebay staat zodat ik hem mooi 2ehands ga kopen
#183297  | 28 september 2008 11:58 - nickpe
Avatar van nickpe
Reacties: 36
dit ziet er een zalige game uit, maar dankzij de slechte reviews ga ik wachten tot hij platinum is geworde
#183304  | 28 september 2008 12:11 - Trith
Avatar van Trith
Reacties: 552
Nu hem bijna uitgespeeld te hebben kan ik zeggen dat het verdiend is
#183310  | 28 september 2008 12:27 - SgtGohan
Avatar van SgtGohan
Reacties: 2.664
8. Crysis Warhead (PC) dat had ik niet verwacht :O
#183342  | 28 september 2008 14:23 - Alpha
Avatar van Alpha
Reacties: 1.744
Heb hem net uitgespeeld. Game past echt tussen de films III en IV. Ik snap de slechte reviews niet echt. Hij is véél beter dan bijv. SW Ep. III. Dus als je die gespeeld hebt dan zal TFU je echt overdonderen!
#183401  | 28 september 2008 18:02 - T*One
Avatar van T*One