nieuws
PS Store

Auteur: Éloy Weijgers (dunksb)
Geplaatst op: 6 november 2008 om 13:26

Bron: PSU
English Translation   Tags: home, open beta
psstore

Home open beta wordt uitgegeven vóór kerst

Nieuws | 6 november 2008 - In een recent interview deelde Jim Ryan, vice president bij SCEE, mee dat PlayStation Home nog steeds op schema ligt voor een release in 2008.
Nog voor de kerst moet de huidige gesloten beta veranderen in een open beta.

Tevens bevestigde "TedTheDog", Home Community Manager, dat de open beta snel na de release van Home v.1.0 beschikbaar zal zijn. Vanaf morgen krijgen abonnees op Qore Episode 6 toegang tot de beta.

Quote:
"We'll be sending our invites once v1.0 is live"

reacties
#193215  | 6 november 2008 13:28 - Adam_Sadz
Standaard avatar
Reacties: 50
ach jo beta wat is dat nou ze beloven het al zooooooo lang en dan komen ze nu pas met een beta moet je naagaan hoelang het duurt voor het volledige er is verdomme he heb lang genoeg gewacht hoef het niet eens meer
#193216  | 6 november 2008 13:29 - FreeQuick
Avatar van FreeQuick
Reacties: 719
wat kunnen de standaard ps3 gebruikers met de beta?
#193218  | 6 november 2008 13:31 - Adam_Sadz
Standaard avatar
Reacties: 50
rondlopen op een grasveldje meer niet ( waarschijnlijk ) -_-'
#193222  | 6 november 2008 13:41 - Dawes
Avatar van Dawes
Reacties: 65
Zolang die nieuwe lichting Qore gebruikers ook in het beta veld aanwezig zijn. Zal dat voor nieuwe problemen (lees bugs) zorgen. Die zullen ze dan verhelpen én daarna zal het public gaan denk ik. Het is dus puur testen voor een groter publiek
#193223  | 6 november 2008 13:42 - Kevf
Avatar van Kevf
Reacties: 1.059
Vreemd schema hebben ze dan bij Sony. Noem nou gewoon een datum...
#193232  | 6 november 2008 13:58 - Geldslet
Standaard avatar
Reacties: 98
Hahahahahaahahha hij vergeet het jaartal er achter te zetten!!!!! zal wel voor de kerst 2013 zijn!!!!!
#193235  | 6 november 2008 14:10 - Vlaflip
Avatar van Vlaflip
Reacties: 641
Hahahaha
#193236  | 6 november 2008 14:11 - P3n3tr4t0r
Avatar van P3n3tr4t0r
Reacties: 523
De laatste voorspelliong was toch dit jaar nog Home? Dat wordt krab met een beta zo kort voor tijd!
#193239  | 6 november 2008 14:14 - NIKO BELLIC
Standaard avatar
Reacties: 77
pff HOME komt op de ps4 2012 ofzo
#193244  | 6 november 2008 14:20 - SgtGohan
Avatar van SgtGohan
Reacties: 2.659
en het jaartal achter de kerst zijn ze zeker vergeten zelfs als ze de beta voor kerst doen.. hoe willen ze home dan ooit nog dit jaar volledig uitbrengen daar klopt dus ook niks van
#193246  | 6 november 2008 14:20 - Ronaldo9
Avatar van Ronaldo9
Reacties: 19
wat moet je eigelijk met HOME...volgens mij ben je na 1 x ook wel uitgekeken...
#193247  | 6 november 2008 14:25 - xbox360user
Standaard avatar
Reacties: 646
DE zoveelste belofte van Sony!
#193248  | 6 november 2008 14:25 - Throne030
Avatar van Throne030
Reacties: 1.575
denk het nie
#193249  | 6 november 2008 14:27 - ProxxiM
Avatar van ProxxiM
Reacties: 396
Als Qore-abbonnees er bij mogen, beschouw ik het al als een soort open beta, eigenlijk.
#193253  | 6 november 2008 14:38 - Sifti
Avatar van Sifti
Reacties: 135
ff w88 ik mis iets volgens mij. Wat zijn Qore-abbonnees?
#193258  | 6 november 2008 14:43 - Nick32P
Standaard avatar
Reacties: 42
Is dit een belofte? xD
Want ik denk dat ze bedoelen kerst 2009 =D
#193263  | 6 november 2008 14:50 - PSPep
Avatar van PSPep
Reacties: 969
Quote:
rondlopen op een grasveldje meer niet ( waarschijnlijk ) -_-'

lol
#193277  | 6 november 2008 15:10 - nis-gens
Avatar van nis-gens
Reacties: 212
Quote:
ach jo beta wat is dat nou ze beloven het al zooooooo lang en dan komen ze nu pas met een beta moet je naagaan hoelang het duurt voor het volledige er is verdomme he heb lang genoeg gewacht hoef het niet eens meer

alleen maar omdat het langer duurt hoeft voor jou niet meer vreemd het blijft toch even leuk

p.s. yess yess jippie eindelijk
#193294  | 6 november 2008 15:29 - Aco
Avatar van Aco
Reacties: 748
Jammer, ze beloven eerst een release in 2008. En dan de beta pas aan het einde van het jaar. Nou ja, je gamet toch meer op je PlayStation 3 dan dat je in Home gaat vertoeven. Ik zie het allemaal wel.
#193317  | 6 november 2008 15:51 - Japsuh
Avatar van Japsuh