nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 25 november 2008 om 11:40
ps3

Sony lanceert PlayStation credit card met kortingsactie

Nieuws | 25 november 2008 - Ondanks de economische crisis lanceert Sony in Amerika de PlayStation credit card. Met deze card verdien je reward points, die gespendeerd kunnen worden aan PlayStation en Sony producten.

Tevens heeft men een mooie actie op touw gezet, want diegene die de credit card voor 31 december 2008 aanschaffen, ontvangen $150 (115 Euro) retour bij aankoop van een PlayStation 3. Daarmee komt de PS3 in Amerika op een bedrag van $250. Het is niet bekend of Sony een soortgelijke actie in Europa doorvoert.

reacties
#197699  | 25 november 2008 11:41 - Twannie88
Avatar van Twannie88
Reacties: 122
Dan zijn ze toch erg duur als je zoveel bespaard?
#197703  | 25 november 2008 11:54 - PapaMike84
Avatar van PapaMike84
Reacties: 9
Credit Cards zijn meestal gratis... Alleen je moet zorgen dat je aanvraag bij destbetreffende instantie (sony playstation in dit geval goedgekeurd) wordt. Denk aan inkomensgegevens. In nederland moet je geloof ik minimaal 1000 euro netto per maand verdienen (meer is altijd beter en makkelijker natuurlijk) om in aanmerking te komen voor een Credit Card bij de ABN-Amro of American Express etc...
Nadeel is wel dat je Credit Card rentegebonden zijn... Bij de ene instantie een hogere rente dan bij de ander. Maar op zich een hele goede deal. Als ik nog geen Credit Card of Playstation 3 had, had ik het zeker wel gedaan indien het in Europa beschikbaar was deze actie.
#197714  | 25 november 2008 12:09 - Azzwanker
Avatar van Azzwanker
Reacties: 638
Ik gok dat ze de prijsverlaging 100 dollar naar beneden gaan doen
#197727  | 25 november 2008 12:48 - wishmerhill
Avatar van wishmerhill
Reacties: 106
lijkt me wel gaaf on een playstation creditcard te hebben.


maar even terugkomend op wat papamike84 zegt. ik had al een credit card in mijn studententijd, en toen verdiende ik echt geen 1000 euries per maand hoor.... gelukkig ligt die tijd al weer een tijdje achter mij
#197753  | 25 november 2008 13:53 - kiezel
Avatar van kiezel
Reacties: 1.273
Ach dat gaat een beetje ver als je't mij vraagt hoor. Straks heb je een M&M, Twix, Mars, JVC, Bose, J&B, William Lawsons, Ikea, MediaMarkt en Logitech creditcard op zakt.. Wtf.
#197765  | 25 november 2008 14:18 - Onimusha
Standaard avatar
Reacties: 873
Ik zou meteen mijn huidige credit card opzeggen en voor deze kiezen aangezien ik bijna al mijn inkopen via internet ( ga bijna nooit naar de winkel) met paypal betaal die gekoppeld is aan mijn CC dan zou ik dus heel veel van die punten sparen
#197773  | 25 november 2008 14:27 - playstation356
Avatar van playstation356
Reacties: 893
maar dit lost dus niet het probleem op waarover bij elke bericht over PSN tientallen mensen lopen te zeiken over prepaidkaarten. Dit is gewoon een creditcard, net als de bijenkorf card en de anwb kaart. Gewoon een visa-CC met een playstation logo'tje erop. En creditcards kunnen alleen vanaf je 18e.
#197789  | 25 november 2008 15:07 - FlyingDutchman_
Avatar van FlyingDutchman_
Reacties: 400
Lol, je hebt toch ook gewone CC's?
#197799  | 25 november 2008 15:34 - SgtGohan
Avatar van SgtGohan
Reacties: 2.659
fackers dat sony zijn, je zal toch wel weer zien dat het niet hier komt
#197819  | 25 november 2008 16:16 - Desse
Avatar van Desse
Reacties: 806
In Amerika heeft iedereen een CC, dit wordt gewoon een CC voor Playstation bezitters die hem willen hebben omdat er playstation opstaat.
Dan kunnen ze hun crediet bij hun normalen CC aflossen met weer een nieuw crediet en zo is dus de credietcrisis ontstaan door credieten met credieten af te lossen.
#197823  | 25 november 2008 16:21 - Freaky Deaky Bounce
Avatar van Freaky Deaky Bounce
Reacties: 346
ff terug te komen op de Prepaidkaarten
ik wil niet ens zon cc van playstation pass gwn die prepaidkraarten is een ander hoop gezeik opgelost

dan houden mensen op met zeiken op psonly en de aankopen in de PS store zullen aanzienelijk stijgen ben ik van verzekerd
#197848  | 25 november 2008 17:03 - timmah
Avatar van timmah
Reacties: 101
Ik (in België heb al een Credit card van mijn 12 jaar
#197852  | 25 november 2008 17:12 - jep2
Standaard avatar
Reacties: 28
Quote:
Ik (in België heb al een Credit card van mijn 12 jaar

eeuh dacht het niet, ik (ook in belgië ) heb een maestro/bancontact shizzle kaart vanaf mijn 12de, hier krijg je ook pas een CC vanaf 18
#197870  | 25 november 2008 17:40 - hellghast4vecta
Avatar van hellghast4vecta
Reacties: 414
lol je krijgt zo maar even 150 euro mooi zo
#197908  | 25 november 2008 18:50 - timmah
Avatar van timmah
Reacties: 101
Quote:
Quote:
Ik (in België heb al een Credit card van mijn 12 jaar

eeuh dacht het niet, ik (ook in belgië ) heb een maestro/bancontact shizzle kaart vanaf mijn 12de, hier krijg je ook pas een CC vanaf 18
Ah ok, kan zijn dat ik verkeerd ben, heb zo een ING kaart...
#197951  | 25 november 2008 20:27 - fructis
Avatar van fructis
Reacties: 456
mooiste visa-kaart ooit
#197969  | 25 november 2008 21:43 - Winterpeentje
Avatar van Winterpeentje
Reacties: 108
De playstation3 verkoopt beter in europa en toch worden we een poot uitgedraaid en lopen we altijd achter de feiten aan.
#198233  | 26 november 2008 21:41 - CS Curse
Avatar van CS Curse