nieuws
PS Store

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 11 december 2008 om 13:30

Bron: PSU
English Translation   Tags: home, microsoft
psstore

Microsoft uit kritiek op PlayStation Home

Nieuws | 11 december 2008 - Microsoft's Group Manager voor Xbox 360, Aaron Greenberg, heeft zijn mening gegeven over PlayStation Home. Volgens Greenberg is Home verouderd en vertoont het een gebrek aan kwaliteit vergeleken met Microsoft's Xbox Live service.

Voor Greenberg voelt Home als Second Life voor hardcore gamers. Het heeft dan ook niet een uitnodigende uitstraling, zo meent hij. "Toen Home werd aangekondigd leek het innovatief. Nu we een paar jaar later zijn lijken we dat gevoel te zijn gepasseerd. Het voelt als techniek uit 2005 in 2008. Ik ben er niet zeker van of mensen dat willen," aldus Greenberg.

Vanavond zal PlayStation Home haar deuren voor iedereen openen.

reacties
#201978  | 11 december 2008 13:31 - Lieneke
Avatar van Lieneke
Reacties: 133
lol die zit!
#201979  | 11 december 2008 13:32 - Rhan
Avatar van Rhan
Reacties: 4.951
Haha.. let op volgend jaar kondigt Microsoft ook een soort Home aan.. WEDDE! haha


btw. het liefste zie ik gewoon de ''PS360'' worden aangekondigt. ^^
#201980  | 11 december 2008 13:32 - Lambik
Avatar van Lambik
Reacties: 346
Heeft hij dan een PS3 in huis en een beta-code? Waarop baseerd hij dan zijn uitspraken? Wat een loser..
#201981  | 11 december 2008 13:33 - XtrEmEpUnkR
Avatar van XtrEmEpUnkR
Reacties: 1.649
We zullen vanavond eens zien of mensen dat willen
#201982  | 11 december 2008 13:34 - Cédrix
Avatar van Cédrix
Reacties: 185
hahaha jaloers!!!! dat zijn arcade brol is weet hij goed genoeg
#201984  | 11 december 2008 13:34 - li1quid
Avatar van li1quid
Reacties: 556
Ik snap echt niet wat jullie zo geweldig aan home vinden.. WAUW KIJK IK KAN RONDLOPEN EN KLEREN KOPEN ! heb je toch niets aan ? steek een spel in je ps3 en speel .. ipv wat nutteloos rond te lopen
#201986  | 11 december 2008 13:38 - Chaos-Energy
Avatar van Chaos-Energy
Reacties: 119
Quote:
Ik snap echt niet wat jullie zo geweldig aan home vinden.. WAUW KIJK IK KAN RONDLOPEN EN KLEREN KOPEN ! heb je toch niets aan ? steek een spel in je ps3 en speel .. ipv wat nutteloos rond te lopen

En wat is er dan zo nutting aan een spel spelen? Als mensen zich amuseren met Home is dat toch goed voor hun.
#201987  | 11 december 2008 13:38 - Edbn
Avatar van Edbn
Reacties: 808
Quote:
Ik snap echt niet wat jullie zo geweldig aan home vinden.. WAUW KIJK IK KAN RONDLOPEN EN KLEREN KOPEN ! heb je toch niets aan ? steek een spel in je ps3 en speel .. ipv wat nutteloos rond te lopen

XD

Kheb de beta wel, mr zo grandioos geweldig vind ik het ook weer niet, ksnap het doel ook niet XD mr tis in principe wel geinig
#201990  | 11 december 2008 13:39 - Xxces
Avatar van Xxces
Reacties: 357
Quote:
Ik snap echt niet wat jullie zo geweldig aan home vinden.. WAUW KIJK IK KAN RONDLOPEN EN KLEREN KOPEN ! heb je toch niets aan ? steek een spel in je ps3 en speel .. ipv wat nutteloos rond te lopen

juist ja... zo denk ik er ook over.. heb het ff bekeken, maar kapot ben ik er niet van.. gaat toch echt socom worden die er in zit ipv home...
#201991  | 11 december 2008 13:43 - nielsan
Standaard avatar
Reacties: 12
Je kunt vinden wat je wilt van Home. Maar als het echt zo slecht is tov je eigen product dan kun je beter je bek houden anders kom je totaal ongeloofwaardig over.
#201992  | 11 december 2008 13:43 - Opperclowntje
Avatar van Opperclowntje
Reacties: 257
Die vage "wii" poppetjes van xdoos zijn helemaal 2008! Wat een kneus! Die stomme cartoon poppetjes zijn echt het slechtste idee ooit! Sony heb er tenminste tijd ingestoken om iets knaps te maken! Microsoft maakt iets waar nog geen xbox bezitter trots op is!
#201993  | 11 december 2008 13:44 - Opperclowntje
Avatar van Opperclowntje
Reacties: 257
Quote:
Quote:
Ik snap echt niet wat jullie zo geweldig aan home vinden.. WAUW KIJK IK KAN RONDLOPEN EN KLEREN KOPEN ! heb je toch niets aan ? steek een spel in je ps3 en speel .. ipv wat nutteloos rond te lopen

juist ja... zo denk ik er ook over.. heb het ff bekeken, maar kapot ben ik er niet van.. gaat toch echt socom worden die er in zit ipv home...

ik zit toch ook liever te gamen dan op home te ''hupelen''
#201994  | 11 december 2008 13:44 - XENO-HUNTER
Avatar van XENO-HUNTER
Reacties: 108
daar gaan we weer........ ik vind het zielig dat bedrijfen meestal modder naar elkaar toegooien. maar ach het hoord er bij. mij lijkt home juist wel handig.
#201996  | 11 december 2008 13:45 - blackninja14
Avatar van blackninja14
Reacties: 391
@ li1nochwat


wat jank je nou sommige mensen houder er van sommige niet get on with it =)
#201998  | 11 december 2008 13:47 - li1quid
Avatar van li1quid
Reacties: 556
Quote:
@ li1nochwat


wat jank je nou sommige mensen houder er van sommige niet get on with it =)

als je liever in home rondhuppelt dan een echte game te spelen dan is er iets mis met je ..
#201999  | 11 december 2008 13:47 - FearDeath_BE
Avatar van FearDeath_BE
Reacties: 8
Tsss stomme microsoft weer
ze zijn gewoon jaloers omdat ze hier helemaal niet tegenop kunnen!!
#202003  | 11 december 2008 13:50 - frankie
Standaard avatar
Reacties: 234
Quote:
Ik snap echt niet wat jullie zo geweldig aan home vinden.. WAUW KIJK IK KAN RONDLOPEN EN KLEREN KOPEN ! heb je toch niets aan ? steek een spel in je ps3 en speel .. ipv wat nutteloos rond te lopen



Home is veel meer dan dat, en als je jezelf er een beetje in had verdiept(wat je duidelijk niet hebt gedaan) dan had je geweten dat Home een soort van ontmoetingsplaats word. Je komt er mensen tegen om samen mee te spelen, je kan er clans uitdagen weet ik veel wat nog meer. Je kan er exclusieve dingen zien/krijgen van aankomende games of games die al uitgekomen zijn.
#202004  | 11 december 2008 13:51 - Albino
Avatar van Albino
Reacties: 488
"Het voelt als techniek uit 2005 in 2008." zegt Aaron Greenberg over Home.
Er is alleen 1 ding, de Xbox 360 kwam uit in 2005!
#202006  | 11 december 2008 13:53 - li1quid
Avatar van li1quid
Reacties: 556
Quote:
Quote:
Ik snap echt niet wat jullie zo geweldig aan home vinden.. WAUW KIJK IK KAN RONDLOPEN EN KLEREN KOPEN ! heb je toch niets aan ? steek een spel in je ps3 en speel .. ipv wat nutteloos rond te lopen



Home is veel meer dan dat, en als je jezelf er een beetje in had verdiept(wat je duidelijk niet hebt gedaan) dan had je geweten dat Home een soort van ontmoetingsplaats word. Je komt er mensen tegen om samen mee te spelen, je kan er clans uitdagen weet ik veel wat nog meer. Je kan er exclusieve dingen zien/krijgen van aankomende games of games die al uitgekomen zijn.

als ik cod4 online speel ontmoet ik toch ook mensen om mee samen te spelen? en clans uitnodigen doe je via ranking sites ! en het is onnozel om voor exclusieve content op home te gaan zien want het staat toch direct op het internet.. sommige mensen zijn een beetje te optimistisch tegenover sony
#202008  | 11 december 2008 13:55 - RaZoR be
Standaard avatar