nieuws
Game

Auteur: Martijn Gelissen (Re4zeN)
Geplaatst op: 18 december 2008 om 13:02
ps3

Harrison: 'Ik wil het ongelijk van Activision Blizzard bewijzen'

Nieuws | 18 december 2008 - Phil Harrison, President van Atari, heeft onlangs in een interview aangegeven dat hij hoop dat Ghostbusters: The Video Game een succes gaat worden. Nadat Ghostbusters: The Videogame werd afgeschreven door Activision na de fusie met Vivendi, werd de game opgepakt door Atari in november van dit jaar.

Quote:
“What Bobby, perhaps unhelpfully said, was that those games were franchises which wouldn’t make $100m of revenue and generate sequels,”
“If that’s his benchmark, then fine – and we’d love to aspire to the same benchmarks. But you know what? I would love to turn Ghostbusters into a $100m franchise, just to prove him wrong.”


De echte Ghostbusters keren terug in Ghostbusters: The Video Game, het vervolg op de originele films. Sterren als Harold Ramis, Dan Aykroyd, Ernie Hudson en Bill Murray herenigen zich om hun rollen als Spengler, Stantz, Zeddmore en Venkman te vervullen. Als speler zul je in de voetstappen treden van een nieuw lid in het Ghostbusters team. Bewapend met een variatie aan wapens en gadgets zul jij de spoken en andere beesten uit New York moeten verjagen.

reacties
#204297  | 18 december 2008 13:18 - AnklyosoR
Avatar van AnklyosoR
Reacties: 190
Nog steeds spijt dat hij weg is bij Sony, was tenminste nog eerlijke man. Direct to the point
#204298  | 18 december 2008 13:20 - BennoHulst
Avatar van BennoHulst
Reacties: 2.889
Jaa ik mag Phil ook wel
#204299  | 18 december 2008 13:22 - Kain NL
Avatar van Kain NL
Reacties: 225
Ik persoonlijk denk dat de beste man GEEN gelijk gaat krijgen.......... ik persoonlijk zit niet op de Spokenjagers te wachten!!!
#204302  | 18 december 2008 13:38 - Qimo
Avatar van Qimo
Reacties: 771
Hoop ook ckr dat dit een dikke game wordt!, denk dat de meeste onder ons alle ghostbusterfilms minimaal 1x gezien hebben. Ik zie graag een vervolg in de vorm van een game zonder oude verrimpelde acteurs, maar met jezelf als nieuw personage binnen de groep.
Lijkt me in ieder geval stukken origineler als alle andere, meestal matige, film spin-offs.
#204391  | 18 december 2008 16:21 - fructis
Avatar van fructis
Reacties: 456
dit zou echt één van de laatste games zijn die ik ook maar ooit zou willen kopen
#204406  | 18 december 2008 16:58 - tyger1
Avatar van tyger1
Reacties: 909
lijkt me dat Phil nog altijd om ps3 geeft , misschien help hij hun nog op afstand .
#204582  | 19 december 2008 00:12 - mrb80
Avatar van mrb80