nieuws
PS Store

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 9 januari 2009 om 10:24
psstore

2 miljoen leden voor Life With PlayStation, update in het voorjaar

Nieuws | 9 januari 2009 - De gratis applicatie Life With PlayStation telt - sinds haar launch afgelopen september - twee miljoen leden, zo maakte Sony tijdens haar CES persconferentie bekend. Een nieuwe update staat gepland voor het voorjaar. Enige details daarover zijn nog niet vrijgegeven.

Life with PlayStation - dat als overlapping dient van Folding@Home - is een service die nieuws verhalen en weersomstandigheden van over de hele wereld naar je huiskamer brengt. Deze regionaal specifieke content kan op elk moment van de dag worden geraadpleegd door de gebruiker. Life with PlayStation biedt een variëteit aan interactieve content en channels op een visuele wereldwijde map interface.

reacties
#208527  | 9 januari 2009 10:32 - wimat
Avatar van wimat
Reacties: 243
Ik heb t maar 1x gebruikt ik vond t een beetje vaag...
#208530  | 9 januari 2009 10:42 - JGTVD
Avatar van JGTVD
Reacties: 73
Ik gebruik het alleen maar voor Folding@Home. Het nieuws op life with playstation is nogal vreemd.
#208531  | 9 januari 2009 10:43 - XverderNix
Avatar van XverderNix
Reacties: 746
Ik vind het niks. Die regionale content is wel zeer regionaal.. alleen Amsterdam
#208532  | 9 januari 2009 10:48 - Roger
Avatar van Roger
Reacties: 26
Wees blij dat er zoiets in zit!
#208535  | 9 januari 2009 11:04 - supernova56
Avatar van supernova56
Reacties: 62
ik hoop dat die update enkele hoofdsteden toevoegt. Hopelijk alle Europese ontbrekende hoofdsteden.
#208538  | 9 januari 2009 11:11 - Mick34
Avatar van Mick34
Reacties: 71
Het ziet er mooi uit, maar je hebt er geen reet aan! Daarom slechts 1x gebruikt.
Als ze het nou mooi zouden uitwerken, als je bijvoorbeeld mp3tjes aan het luisteren bent met je PS3 dat dit dan als screensaver dient o.i.d. Als er dan iets in de wereld gebeurt, dat er dan een geluidje komt en dat er op die plek wordt ingezoomd en er een nieuwsbericht verschijnt. Het kan allemaal leuk en mooi zijn, maar hoe het er momenteel uitziet is het echt ruk!
#208549  | 9 januari 2009 12:10 - FlyingDutchman_
Avatar van FlyingDutchman_
Reacties: 400
Ik vind het echt dom, maja.
#208590  | 9 januari 2009 14:09 - Taiyuan
Avatar van Taiyuan
Reacties: 802
leuk, mrr onzin dat je het moet opstarten etc, het idee als screensaver zie ik ook meer zitten
#208632  | 9 januari 2009 15:53 - Throne030
Avatar van Throne030
Reacties: 1.575
Niet een dagelijks gebruik content
#208705  | 9 januari 2009 18:38 - fructis
Avatar van fructis
Reacties: 456
ik begrijp eigenlijk echt niet waarom mensen folding@home gebruiken, want het gaat alleen maar van je downloadruimte af
#208750  | 9 januari 2009 20:12 - njits2
Standaard avatar
Reacties: 78
Waarvoor dient die Folding@home eigenlijk voor?
#208758  | 9 januari 2009 20:42 - KrisP
Avatar van KrisP
Reacties: 297
ppff das makkelijk te zeggen de meeste downloaden da omda ze willen weten wa da is
trouwens ik vind het ma een rip of van de wii zijn nieuws en weer kanaal en vind hem zelfs op de wii beter op de ps is de aarde iets mooie ma ja wie geeft daar in vredes naam om
#208815  | 9 januari 2009 22:23 - Xwiimaster
Avatar van Xwiimaster
Reacties: 708
Die update moet nederlandse tekst en nieuws weergeven.
Eerlijk de wii nieuwskanaal is beter.
#210756  | 19 januari 2009 11:20 - lunaticrichard
Avatar van lunaticrichard