nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 3 februari 2009 om 21:48


English Translation   Tags: wedstrijd
alg

Sony Europa houdt foto wedstrijd

Nieuws | 3 februari 2009 - Sony Europa heeft een foto wedstrijd georganiseerd voor alle gamers in Europa. Het enige wat je hoeft te doen is een foto te maken die volgens jou de 'kracht van PlayStation' uitstraalt. Vervolgens dien je deze foto te uploaden via de competitie website. De best beoordeelde foto's vinden hun weg naar de jury.

Lees voordat je mee gaat doen wel eerst de regels. De prijzen die je kunt winnen zijn niet mis. Als jou foto bij de 111 meest populaire zit ontvang je één van de volgende prijzen:

  • Eén winnaar ontvangt €1000 en een Sony D-SLR a350 camera.
  • Tien winnaars ontvangen €100.
  • De overige honderd ontvangen een game of game voucher voor de PlayStation Store.

reacties
#214147  | 3 februari 2009 21:55 - neefdave
Avatar van neefdave
Reacties: 589
"of game voucher voor de PlayStation Store"
Waarom kunnen ze dan gewoon geen pre-paid cards maken als DAT wel kan?
#214151  | 3 februari 2009 22:11 - Siros7
Standaard avatar
Reacties: 2.722
Quote:
"of game voucher voor de PlayStation Store"
Waarom kunnen ze dan gewoon geen pre-paid cards maken als DAT wel kan?

Game voucher weggeven is iets anders dan iets verkopen. Sony wordt puur en alleen tegengehouden door europese wetgeving, kunnen ze weinig aan doen.
#214152  | 3 februari 2009 22:15 - Poeperdje
Avatar van Poeperdje
Reacties: 536
vet, maar wat voor foto's zouden dat moete worde?
#214154  | 3 februari 2009 22:15 - NightHawk_D
Standaard avatar
Reacties: 30
Quote:
Quote:
"of game voucher voor de PlayStation Store"
Waarom kunnen ze dan gewoon geen pre-paid cards maken als DAT wel kan?


Game voucher weggeven is iets anders dan iets verkopen. Sony wordt puur en alleen tegengehouden door europese wetgeving, kunnen ze weinig aan doen.
Maar die wii punten kunnen wel. ?!?
#214155  | 3 februari 2009 22:17 - RP89
Avatar van RP89
Reacties: 1.434
Quote:
vet, maar wat voor foto's zouden dat moete worde?

Wees creatief
#214157  | 3 februari 2009 22:38 - XtrEmEpUnkR
Avatar van XtrEmEpUnkR
Reacties: 1.649
Ow, das best nice maar hier ben ik niet creatief genoeg voor
#214161  | 3 februari 2009 22:57 - Edbn
Avatar van Edbn
Reacties: 808
Quote:
Quote:
Quote:
"of game voucher voor de PlayStation Store"
Waarom kunnen ze dan gewoon geen pre-paid cards maken als DAT wel kan?


Game voucher weggeven is iets anders dan iets verkopen. Sony wordt puur en alleen tegengehouden door europese wetgeving, kunnen ze weinig aan doen.
Maar die wii punten kunnen wel. ?!?
Ja, waarom zouden PSN Cards niet kunnen als Microsoft Points of Wii points wel kunnen?!
#214166  | 3 februari 2009 23:08 - patrick1991fox
Avatar van patrick1991fox
Reacties: 489
Omdat die op een punten systeem werken en het psn werkt met keiharde euro's het zou daar wel mee te maken kunne hebben!!
#214173  | 4 februari 2009 00:06 - Lry*
Avatar van Lry*
Reacties: 931
oeehhhh ga meedoen
wil best wel die prijs
#214188  | 4 februari 2009 07:58 - T*One
Avatar van T*One
Reacties: 1.207
Yeah k ga ook meedoen ik wil zeker wel kans maken op zo'n prijs
#214211  | 4 februari 2009 11:10 - Danny M NL
Avatar van Danny M NL
Reacties: 458
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
"of game voucher voor de PlayStation Store"
Waarom kunnen ze dan gewoon geen pre-paid cards maken als DAT wel kan?


Game voucher weggeven is iets anders dan iets verkopen. Sony wordt puur en alleen tegengehouden door europese wetgeving, kunnen ze weinig aan doen.
Maar die wii punten kunnen wel. ?!?
Ja, waarom zouden PSN Cards niet kunnen als Microsoft Points of Wii points wel kunnen?!

zoals patrick1991fox al zegt werkt PSN met echt geld, en niet met een puntensysteem...eerst even nadenken voordat je wijs gaat doen...
#214263  | 4 februari 2009 13:52 - JoshNL
Avatar van JoshNL