nieuws
Game

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 3 juni 2009 om 00:01
ps3

Metal Gear Solid: Rising ook bevestigd voor PS3

Nieuws | 3 juni 2009 - Geoff Keighley van GameTrailers heeft via zijn Twitter account bevestigd dat Metal Gear Solid: Rising ook naar de PlayStation 3 komt. De game werd gisteren aangekondigd tijdens Microsofts persconferentie, wat deed vermoeden dat Rising wellicht exclusief voor de Xbox 360 verschijnt. Dat blijkt dus niet het geval te zijn, want Jack Tretton heeft bevestigd dat de Rising ook voor de PS3 verschijnt.

Quote:
"Spoke to Tretton - he confirmed Metal Gear Rising is absolutely coming to PS3 alongside Xbox 360."


Metal Gear Solid: Rising is ontwikkeld door de makers van de Metal Gear Solid serie; Kojima Productions. Raiden, een van de meest populaire characters van de MGS reeks, speelt een belangrijke rol Metal Gear Solid: Rising. Hij verscheen voor het eerst als playable character in Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty en verscheen als non-playable cyborg in Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

reacties
#243809  | 3 juni 2009 00:04 - Cronos
Avatar van Cronos
Reacties: 263
Woehoe! That's right. Natuurlijk komt hij wel op de PS3. Kojima krijgt anders wel wat fans achter zich aan als hij een nieuw deel exclusive laat gaan voor de X360. Dit was eigenlijk wel te verwachten. Nu maar hopen dat hij voor de PS3 gemaakt wordt en naar de X360 geport. Maar dat komt wel goed denk ik.
#243814  | 3 juni 2009 00:08 - RBMaurice
Standaard avatar
Reacties: 412
In die quote staat anders niets over een gelijktijdig verschijnen, maar goed, als die maar naar de PS3 komt vind ik alles best
#243815  | 3 juni 2009 00:10 - Aco
Avatar van Aco
Reacties: 748
Fucking nice! Gelukkig weer een opluchting =D.
#243817  | 3 juni 2009 00:12 - BRiKSo
Avatar van BRiKSo
Reacties: 532
YEAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super chill nieuws dit Dacht er bijna al overna om een xbox te kopen
#243820  | 3 juni 2009 00:13 - chillii chill
Avatar van chillii chill
Reacties: 281
eerst zien dan geloven
#243822  | 3 juni 2009 00:16 - ShiftyInc
Avatar van ShiftyInc
Reacties: 1.875
Ik moet het nog zien, want heb het nog nergens op een site gezien.
#243841  | 3 juni 2009 00:31 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
Thank you lord, mijn gebeden zijn verhoord. Het zou echt een enorme deceptie zijn geweest als hij alleen naar 360 was gegaan.
#243876  | 3 juni 2009 01:42 - Zeth
Avatar van Zeth
Reacties: 682
Zo, nu is de wereld blij Elke PS3 owners die dit horen zijn blij
#243889  | 3 juni 2009 07:12 - Valor 22
Standaard avatar
Reacties: 683
Quote:
Thank you lord, mijn gebeden zijn verhoord. Het zou echt een enorme deceptie zijn geweest als hij alleen naar 360 was gegaan.

Zeker! Ben echt blij dat hij ook naar de PS3 komt! Ik ga echt geen 360 aanschaffen voor 1 spel (misschien wel, gezien het toch een MGS is) maar dat hoeft gelukkig niet!! Yeah!
#243900  | 3 juni 2009 08:07 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.032
Helaas kwam de game ook voor de Xdoos dus de kwaliteit van de PS3 versie zal wel niet beter zan de Xdoos versie. Ze willen natuurlijk niet te veel verschil in beide versies.
#243919  | 3 juni 2009 08:51 - ShiftyInc
Avatar van ShiftyInc
Reacties: 1.875
Quote:
Helaas kwam de game ook voor de Xdoos dus de kwaliteit van de PS3 versie zal wel niet beter zan de Xdoos versie. Ze willen natuurlijk niet te veel verschil in beide versies.

Ik snap echt 1 ding niet. de echte fanboys lullen altijd over het verschil kwa graphics. ik ben het nog geen 1 keer tegen gekomen. ook kwa exclusives niet van sony. okeej mischien door de blu ray kan er meer op. maar kwa looks wat ik nu na deze e3 weer heb gezien is het weer geen wereld van verschil.

Ot: Achja dan kan ik kiezen welke ik straks kan nemen.
#244309  | 4 juni 2009 00:40 - Saticmotion
Avatar van Saticmotion
Reacties: 36
jawel, ShiftyInc, de exclusives voor de PS3 zijn mooier, kijk maar naar Uncharted 1 & 2
#244329  | 4 juni 2009 02:23 - DKS elemeNt
Avatar van DKS elemeNt
Reacties: 1.451
Quote:
jawel, ShiftyInc, de exclusives voor de PS3 zijn mooier, kijk maar naar Uncharted 1 & 2

Uncharted is idd prachtig, maar toch vind ik mass effect 2 er toch beter uitzien terwijl het ook nog s zo een 100x uitgebreider en groter is dan uncharted. Maarja, het verschil is wel heel klein, ik geef ShiftyInc gelijk.
#244997  | 5 juni 2009 21:11 - Desse
Avatar van Desse