nieuws
PS Store

Auteur: Patrick Zwarts (mrAdmirals)
Geplaatst op: 10 augustus 2009 om 21:11
psnetwork

Stelt Ubisoft I Am Alive uit naar 2011?

Gerucht | 10 augustus 2009 - Het zit Ubisoft niet mee met het maken van I Am Alive. Na al wat eerdere problemen, ziet het er nu naar uit dat de game pas in 2011 zal uitkomen en niet in 2010.

Al eerder werd bekend gemaakt dat de game iets later zou uitkomen, maar nog wel in 2010 en niet lang daarna werd naar buiten gebracht, dat er een andere game studio aan I Am Alive ging werken, daar Darkworks aan de kant werd gezet voor Ubisoft's eigen Shanghai Studio. Nu zal, volgens het CV van senior game designer Charles Gaudron, I Am Alive het levenslicht pas gaan zien in 2011 in plaats van 2010.

Dit zal dan de zoveelste game worden van Ubisoft, die zal worden uitgesteld. Al eerder werden onder ander Splinter Cell: Conviction voor de Xbox 360 en Red Steel 2 voor de Wii uitgesteld.

reacties
#257540  | 10 augustus 2009 21:17 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
samen met splintercell heel jammer dat ze zijn uitgesteld
#257542  | 10 augustus 2009 21:27 - Kristof17
Avatar van Kristof17
Reacties: 880
Ik zag net de trailer op de site van Ubi, en ziet er een leuke game uit Alleen snap ik nog niet goed waar het over gaat na het bekijken van deze trailer
Toch een leuke game !
#257553  | 10 augustus 2009 23:02 - Delta Hawx
Avatar van Delta Hawx
Reacties: 545
Komaan, nog een jaar langer. Binnekort komen ze nog zeiken dat het spel pas in 2012 al uitkomen. Ik wacht al zolang op dit spel en steeds word hij uitgesteld. Tja, dan maar wat langer wachten, ik hoop dan wel dat ze er een pracht game van maken, want ze stellen het toch steeds uit.
#257563  | 11 augustus 2009 00:06 - Maxcalibur
Avatar van Maxcalibur
Reacties: 749
Uitstellen is wel de nieuwste mode zeg
#257566  | 11 augustus 2009 00:16 - Rhan
Avatar van Rhan
Reacties: 4.951
Jesus christus
#257569  | 11 augustus 2009 00:43 - enormhi
Avatar van enormhi
Reacties: 733
Als hj maar goed wordt.
#257575  | 11 augustus 2009 00:57 - lunaticrichard
Avatar van lunaticrichard
Reacties: 4.013
jezus...!!! naar 2011 steek m dan maar in je hol !!! na zoveel jaar wachten er nog s 2 aan vast knopen ?? nou niet bij mij ! als ze die game in 4 jaar niet af krijgen,moeten ze echt een ander beroep gaan kiezen !! hetzelfde geldt ook voor gt5. hij is nu voor maart 2010 aan gekondigd en als ze m nu weer verschuiven dan stikken ze r maar in.dan koop ik nooit weer wat van polyphony studios. gewoon uit principe.
#257587  | 11 augustus 2009 09:30 - M.Goodkat
Avatar van M.Goodkat
Reacties: 530
das waar, als je een game niet in 2,5 jaar kunt afwerken zegt dat iets dat ze er geen klote van kennen en vooral weten ze niet wat ze eraan bezig zijn.
En als je dan gaat kloten met andere ontwikkelaars duurt het zeker langer omdat de nieuwe ontwikkelaar alles verwijdert wat de andere heeft gedaan.Anyway, hier kommen vodden van.
#257591  | 11 augustus 2009 10:48 - Grace10000
Avatar van Grace10000
Reacties: 280
..... 0_0
waarom laten ze dat spel zo vroeg zien!!!! pff..
#257620  | 11 augustus 2009 13:04 - bangsat
Avatar van bangsat
Reacties: 253
Ze zeggen wel is beter laat dan nooit, maar ik laat I am Alive dan maar liggen want weet zeker dat er veel vettere games komen in 2011....... en Ubisoft nog een keer uitstellen. Doe is normaal.
#257638  | 11 augustus 2009 15:45 - Burt
Standaard avatar