nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 19 augustus 2009 om 06:58

Bron: PlayStation Blog
English Translation   Tags: firmware
ps3

PS3 firmware 3.0 aangekondigd

Nieuws | 19 augustus 2009 - Sony heeft op de GamesCom PS3 firmware 3.0 onthuld, welke gepland staat voor een release 'binnenkort'. De update voegt ondermeer dynamische themes en avatars toe, alsook ondersteuning voor de recent aangekondigde iPlayer en PSN voucher cards. Daarnaast wordt een 'Whats New' sectie geopend, waarin snel nieuwe content te vinden is, meer snelkoppelingen naar belangrijke PlayStation Store punten en een gereorganiseerde Friends List.

In de rechter hoek is een Status Indicator toegevoegd, met daarop je user icoon, het aantal vrieden, een message tray en nieuws ticker. Tot slot kunnen ontwikkelaars ervoor kiezen om Trophy lijsten op te breken in sub-categorieŽn voor makkelijkere navigatie.

Bekijk onderstaande video voor meer details.

Get the Flash Player to see this player.

reacties
#259171  | 19 augustus 2009 07:31 - hit_general
Avatar van hit_general
Reacties: 23
nice
#259174  | 19 augustus 2009 08:00 - demo1993
Avatar van demo1993
Reacties: 588
das wel een mooie update
#259176  | 19 augustus 2009 08:05 - bababakkus
Standaard avatar
Reacties: 7
doen ze goed! vooral die dynamische theme´s zijn erg mooi gedaan! Dit is nou nog eens een firmware update!
#259177  | 19 augustus 2009 08:16 - Mouseke
Standaard avatar
Reacties: 62
Is allemaal leuk en aardig, maar ik heb liever dat mijn madcatz fightstick werkt voor m'n ps2 fighters. Kan niet veel bijzonders zijn om dit te laten werken.
Verder wel leuke update !! Het wordt dadelijk nog beter dan XBL !!
#259178  | 19 augustus 2009 08:16 - tasso
Standaard avatar
Reacties: 424
avatars hhmmmmmmm waar heb ik dat eerder gezien oja op de 360, whats new secitie hhmmmmmm ook al eens ergens gezien.
#259179  | 19 augustus 2009 08:18 - robbystoned
Standaard avatar
Reacties: 107
De dynamische thema's zijn idd stoer en dat infoblokje ook, maar al die what's new en playstation store spul hoeft dan van mij weer niet.
#259182  | 19 augustus 2009 08:44 - mrb80
Avatar van mrb80
Reacties: 1.654
Skon!
#259184  | 19 augustus 2009 08:55 - Gamekings
Avatar van Gamekings
Reacties: 569
IK WIL MIJN EIGEN AVATAR !!!
#259188  | 19 augustus 2009 09:01 - patrickps3
Standaard avatar
Reacties: 8
ik wil ps2 emmultor
#259191  | 19 augustus 2009 09:15 - Jerommeke
Avatar van Jerommeke
Reacties: 551
hopelijk komen er nog meer aankondigingen over deze FW, ik mis nog enkele dingen die het echt een 3.0 maken.
maar tot nu toe vind ik het wel al fantastisch, en weker die status indicator. eindelijk gaat het batterij balke niet meer over je klok. En je kan ook direct zien wanneer je een bericht hebt.
#259192  | 19 augustus 2009 09:15 - [YOP] Yosniper
Avatar van [YOP] Yosniper
Reacties: 369
Waarom niet een XMB Voice Chat ? draaiend op een aparte server....
#259199  | 19 augustus 2009 09:31 - Barre
Avatar van Barre
Reacties: 18
hebbe hebbe hebbe !
#259215  | 19 augustus 2009 10:02 - Razz
Standaard avatar
Reacties: 237
Quote:
avatars hhmmmmmmm waar heb ik dat eerder gezien oja op de 360, whats new secitie hhmmmmmm ook al eens ergens gezien.

Jij hebt de video zeker niet gezien zeker? Want Avatars zijn gewoon die kleine afbeeldingen die je overal op t internet ziet hoor.Bekijk die video eens voordat je een mening hebt >[
#259219  | 19 augustus 2009 10:10 - mojo666
Avatar van mojo666
Reacties: 456
Quote:
Is allemaal leuk en aardig, maar ik heb liever dat mijn madcatz fightstick werkt voor m'n ps2 fighters. Kan niet veel bijzonders zijn om dit te laten werken.
Verder wel leuke update !! Het wordt dadelijk nog beter dan XBL !!

Hoezo doet jouw fightstick het niet Ik heb de Madcatz Standard en Tournament Edition en ze doen het allebei op mijn ps3 en pc. Daarnaast speel ik er Soul calibur SF4, SFhdremix Marvel Vs Capcom etc, en geen enkel probleem. Ik denk dan dat het aan je fightstick ligt en niet aan de ps3 Daarnaast vind ik dit een cker top update, Het is natuurlijk niet groundbreaking, maar t gaat allemaal elke x steeds mooier worden dus ik ben tevreden!
#259228  | 19 augustus 2009 10:35 - tonkes
Avatar van tonkes
Reacties: 121
isse verrry niccceuh hhhea
#259234  | 19 augustus 2009 11:00 - robm
Standaard avatar
Reacties: 130
Nice,, hij komt 1 september toch?
#259250  | 19 augustus 2009 11:52 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
super update
#259252  | 19 augustus 2009 11:55 - -_Leon_-
Avatar van -_Leon_-
Reacties: 640
Het enige wat ik wil is backwards compatibility!
#259254  | 19 augustus 2009 11:59 - OussamaBoua
Avatar van OussamaBoua