nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Patrick Zwarts (mrAdmirals)
Geplaatst op: 28 augustus 2009 om 18:59

Bron: vg247
English Translation   Tags: PS3 Slim, uitverkocht
ps3

PS3 Slim al uitverkocht in Amerikaanse winkels

Nieuws | 28 augustus 2009 - De officiële release datum voor de PS3 Slim is 1 september, maar sommige winkels in Amerika hebben besloten om de console een paar dagen eerder te verkopen en met succes. Verscheidene winkels zijn al totaal uitverkocht.

Lokale Gamestop en Best Buy winkels in en rond San Fransisco verkopen de PS3 Slim al en de meeste winkels zijn al door de eerste zending heen en moeten dus nee verkopen. In Nederland is nog niks bekend over winkels die de console al zouden verkopen voor 1 september.

reacties
#261391  | 28 augustus 2009 19:12 - Opgezegd2
Standaard avatar
Reacties: 487
Hoop dat de verkoop nu zal aantrekken. Mooie prijs dus hoop dat Sony de strijd gaat winnen!
#261398  | 28 augustus 2009 19:38 - Joostofzo_
Avatar van Joostofzo_
Reacties: 76
Ben bly voor sony!
#261400  | 28 augustus 2009 19:39 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
inderdaad, goed nieuws voor Sony. Op naar wereld dominatie (op het gebied van gamen dan)
#261411  | 28 augustus 2009 20:09 - BennoHulst
Avatar van BennoHulst
Reacties: 2.889
Ben benieuwd naar de totale verkoopcijfers van de ps3 over heel september
#261412  | 28 augustus 2009 20:21 - ROMARIO BOND
Standaard avatar
Reacties: 716
hier in stadskanaal oke ale want heb er net een gekocht voor 299,95 echt een koopje voor dat me 60gb dood gaat hi
#261417  | 28 augustus 2009 21:11 - SuperDre
Standaard avatar
Reacties: 127
Nou, mediamarkt eindhoven verkoopt ze inmiddels ook voor 294 per stuk....
#261418  | 28 augustus 2009 21:15 - shapside13
Avatar van shapside13
Reacties: 151
Quote:
hier in stadskanaal oke ale want heb er net een gekocht voor 299,95 echt een koopje voor dat me 60gb dood gaat hi

hehe ik denk niet dat je playstation 60 gig het zo snel gaat begeven , is namelijk geen xdoos he
#261420  | 28 augustus 2009 21:27 - Nico-Belic
Standaard avatar
Reacties: 53
Quote:
Quote:
hier in stadskanaal oke ale want heb er net een gekocht voor 299,95 echt een koopje voor dat me 60gb dood gaat hi

hehe ik denk niet dat je playstation 60 gig het zo snel gaat begeven , is namelijk geen xdoos he

T was al bekend dat de ps vanaf 18 september €299,- zou kosten. Dus onnodig dat er nog hebt gekocht voor t geval dat je oude kapot gaat. Want ze blijven toch €299.
#261423  | 28 augustus 2009 22:00 - shad
Avatar van shad
Reacties: 861
lelijk bak -.-
#261426  | 28 augustus 2009 22:15 - conncector
Avatar van conncector
Reacties: 295
Quote:
lelijk bak -.-

idd maar voor de rest is hij eigelijk wel beter dan de oude ps3
#261432  | 28 augustus 2009 22:43 - Delta Hawx
Avatar van Delta Hawx
Reacties: 545
Jaja, ze verkopen echt als zoete broodjes. Ben heel blij voor Sony, ze gaan heel veel winst maken doordat hij zo goedkoop is.
#261434  | 28 augustus 2009 22:49 - Daemyon
Avatar van Daemyon
Reacties: 94
Ik heb hem net bij Mediamarkt Arnhem gekocht voor €294,-. Ik vind hem zeker niet lelijk, maar wat maakt het uit? De nieuwe PS3 moet gewoon presteren, uiterlijk is niet van belang. Maakt mij niet uit of ie lelijker is dan de oude (ook al is ie mooier dan op de foto's online). Heb mijn 60Gb voor een goede prijs verkocht met wat games erbij dus hoefde niks bij te leggen
#261439  | 28 augustus 2009 23:36 - Passkes
Avatar van Passkes
Reacties: 535
Quote:
Quote:
lelijk bak -.-

idd maar voor de rest is hij eigelijk wel beter dan de oude ps3


Waar baseer je dat op?Ik heb toch echt 100x liever een PS3 60Gb met PS2 ondersteuning en 4 USB poorten op de voorkant in combinatie met een cardreader..
#261441  | 28 augustus 2009 23:45 - windoweyes
Avatar van windoweyes
Reacties: 527
En vergeet de afspeelfunctie voor SACD`s niet....
#261469  | 29 augustus 2009 10:31 - Throne030
Avatar van Throne030
Reacties: 1.575
Quote:
Quote:
Quote:
lelijk bak -.-

idd maar voor de rest is hij eigelijk wel beter dan de oude ps3


Waar baseer je dat op?Ik heb toch echt 100x liever een PS3 60Gb met PS2 ondersteuning en 4 USB poorten op de voorkant in combinatie met een cardreader..

Iedereen wilt eerder een 60 gig versie dan een slim of 80 gig versie's.De punt is dat ze het niet kunnen krijgen omdat het niet word verkocht.
#261475  | 29 augustus 2009 10:55 - robm
Standaard avatar
Reacties: 130
goed nieuws voor sony!
#261476  | 29 augustus 2009 11:18 - salademan
Standaard avatar
Reacties: 26
Quote:

Iedereen wilt eerder een 60 gig versie dan een slim of 80 gig versie's.De punt is dat ze het niet kunnen krijgen omdat het niet word verkocht.


Ik zeg alles is te koop Wie biedt? Zit nog een jaar garantie op...
#261477  | 29 augustus 2009 11:36 - Xylor
Avatar van Xylor
Reacties: 594
Quote:
Jaja, ze verkopen echt als zoete broodjes. Ben heel blij voor Sony, ze gaan heel veel winst maken doordat hij zo goedkoop is.

Sony legt geld toe op de ps3 slim
Dus daar zal de winst niet wegkomen in ieder geval.
#261508  | 29 augustus 2009 15:13 - SmokingAgain
Avatar van SmokingAgain
Reacties: 399
Hier in leeuwarden zag ik bij de gamemania een bord staan dat de ps3 280 euro inlcusief 2 spellen zou zijn!


Zag trouwens net dat het om de 80gyg versie gaat. inclusief Resistance 1 en Uncharted.Bij alle gamemania's link: www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=000000000000022678
#261514  | 29 augustus 2009 15:43 - RobbertRobbert
Avatar van RobbertRobbert