nieuws
Game

Auteur: Patrick Zwarts (mrAdmirals)
Geplaatst op: 20 februari 2010 om 07:22
ps3

3,5 miljoen downloads voor Bad Company 2 demo

Nieuws | 20 februari 2010 - De Battlefield: Bad Company 2 demo is zeer in trek bij gamers met een Xbox 360 en PlayStation 3. In totaal is het voorproefje op de game meer dan 3,5 miljoen keer gedownload,zo laat VG247 weten.

Demo
Via Twitter liet Electronic Arts weten hoeveel mensen de demo hebben binnengehaald:

Quote:
3.5 million people have tried out Battlefield Bad Company 2 on Xbox 360 and PS3. Check it out now!

De demo van de first person shooter loopt nog tot 25 februari en zal de volledige versie de week daarna in de winkels liggen.

Modern Warfare 2
Battlefield: Bad Company 2 gaat de strijd aan met Call of Duty: Modern Warfare 2 en uitgever Electronic Arts doet er alles aan om Battlefield als de betere te bestempelen. Zo liet EA gisteren nog weten dat de online multiplayer van Bad Company 2 superieur zal zijn.

reacties
#295551  | 20 februari 2010 11:59 - defqon1
Standaard avatar
Reacties: 25
mw2 > bfbc
#295560  | 20 februari 2010 12:34 - Nathan Drake
Avatar van Nathan Drake
Reacties: 323
bfbc2 > mw2
#295562  | 20 februari 2010 12:35 - PSPep
Avatar van PSPep
Reacties: 974
"dat de online multiplayer van Bad Company 2 superieur zal zijn."
Had ik ook gezegd als ik nog een game in hetzelfde genre moest lanceren maanden na de absolute verkoophit van de concurent...
#295564  | 20 februari 2010 12:57 - Tobber
Avatar van Tobber
Reacties: 423
Ik heb heel veel mw2 online gespeeld en ben al lang "cod fan" maar die game valt gewoon in het niet bij bf:bc2 en dan heb ik alleen nog maar de beta en demo gespeeld!
wat is me dat een mega spel zeg!
#295567  | 20 februari 2010 13:10 - sand_25
Avatar van sand_25
Reacties: 46
ik vond de beta best oké maar de demo slaagt toch tegen vind ik.
#295574  | 20 februari 2010 13:52 - |martin|
Avatar van |martin|
Reacties: 892
De demo is echt grandioos. Wat een perfecte balans tussen aanvallers en verdedigers! Aanvallende tanks rossen alles kapot, stilstaande Rocketlaunchers pakken de tanks, snipers op de heuvel pakken de stilstaande rocketlaunchers en die zijn weer vatbaar voor aanvallende infanterie of de snipers van de tegenstander. Als een van de drie failed wint en het andere team pakt alles goed aan move je on naar het volgende deel van de map. Echt te sweet voor woorden. Ook de klassen zijn erg goed uitgebalanceerd
#295576  | 20 februari 2010 14:06 - Catwheel18
Avatar van Catwheel18
Reacties: 742
lkkr
#295589  | 20 februari 2010 16:34 - Henri-Alexander
Avatar van Henri-Alexander
Reacties: 302
De hoeveelheid downloads van een demo staat niet gelijk aan de populariteit van de game moet ik eerlijk zeggen.
Ik heb de demo ook gedownload zodra hij beschikbaar was maar ik weet zeker dat ik hem niet ga kopen.Als ze daar van uit gaan gaat het nog ziek tegenvallen.
#295639  | 20 februari 2010 23:47 - Shorty_NE
Avatar van Shorty_NE