nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Jeroen Wijnants (Chrono crosser)
Geplaatst op: 22 februari 2010 om 15:54
ps3

[update] Sony: 'MotorStorm 3 website is geen aankondiging'

Nieuws | 22 februari 2010 - Typ je in je adresbalk van je internetbrowser www.motorstorm3.com dan wordt je doorgelinkt naar de officiele Sony PlayStation website.

Verder nog geen details bekend
Alhoewel Sony deze domeinnaam wel al heeft vast laten leggen is er nog helemaal niks bekend over een eventuele nieuwe game in deze serie. Wellicht dat er op de aankomende E3 iets bekend wordt gemaakt.

De 3e MotorStorm game voor de PS3
MotorStorm 3 zal, zoals zijn naam al zegt, naast MotorStorm en MotorStorm: Pacific Rift de 3e uit deze serie voor de PlayStation 3 zijn. Wat zouden jullie members graag in een 3e MotorStorm game willen zien?

[Update]
Een woordvoerder van SCEE heeft tegenover VG247 verteld dat de registratie van het domein niet geďnterpelleerd moet worden als een aankondiging. Volgens Sony is het niet ongebruikelijk om URLs van succesvolle IP te registeren.

Quote:
“It’s not uncommon for us to secure the URLs containing the names of our successful IP, and those actions should not be interpreted as an announcement of a new title in a franchise.”

reacties
#295700  | 21 februari 2010 19:31 - DevilStyle
Avatar van DevilStyle
Reacties: 666
maak er maar een soort dakar rally van dat lijkt me wel leuk
#295702  | 21 februari 2010 19:40 - connection
Standaard avatar
Reacties: 282
verassend
#295704  | 21 februari 2010 19:45 - divinity
Avatar van divinity
Reacties: 2.403
Originele titel ook
#295705  | 21 februari 2010 20:28 - Burt
Standaard avatar
Reacties: 520
Open world, weersomstandigheden..wat Fuel slecht deed moet Motorstorm goed doen.
#295707  | 21 februari 2010 20:37 - djpdjpnl
Avatar van djpdjpnl
Reacties: 988
Quote:
Originele titel ook

Nee, Killzone 2, Fallout 3, God of War 3 en dergelijken zijn origineel.
#295710  | 21 februari 2010 20:51 - XL-klaudkil
Standaard avatar
Reacties: 821
betere graphics...coolere wagens die je ken aanpaasen en desert racen zoals dakar idd...lijkt me zooo cool.
#295711  | 21 februari 2010 20:55 - tom weits
Standaard avatar
Reacties: 242
niet egt een titel waar ik op zit te wachten maar ben benieuwd
#295719  | 21 februari 2010 22:17 - joepmk95
Avatar van joepmk95
Reacties: 177
De vorige delen vond ik lache
#295725  | 21 februari 2010 23:07 - MeganiX
Avatar van MeganiX
Reacties: 3.182
Motorstormgames zijn 1 vd weinigen waar de sixaxes goed in is verwerkt, enfin geef mij nu maar eens een nieuwe Twisted Metal ipv Motorstorm.
#295726  | 21 februari 2010 23:12 - kingjohn
Standaard avatar
Reacties: 1.138
minder jungle bullshit deel 2 was even leuk maar 1 was veeeeeeel beter
dus meer dirt en meer agressieviteit tussen de racers
#295727  | 21 februari 2010 23:32 - The Driver
Avatar van The Driver
Reacties: 348
Shit .....net te laat met registreren
#295736  | 22 februari 2010 09:04 - Blizzaga
Standaard avatar
Reacties: 485
Zou je nog een paar flappen voor kunnen krijgen als je die domeinnaam eerder geregistreerd had.
#295739  | 22 februari 2010 11:19 - Qimo
Avatar van Qimo
Reacties: 771
Als er weer 4p splitscreen in zit, komt ook het 3de deel gewoon in huis.
#295741  | 22 februari 2010 11:37 - LYCAN
Avatar van LYCAN
Reacties: 1.751
ja een DAKAR achtige racer lijkt me ook zo vet... waarom zou niemand dat doen? dat je gewoon een half uur ofzo aan het knallen bent over een lekkere plak woestijn! Ik vind t wel vet!
#295745  | 22 februari 2010 13:18 - wAUw
Avatar van wAUw
Reacties: 818
Quote:
Open world, weersomstandigheden..wat Fuel slecht deed moet Motorstorm goed doen.

ik heb hier niks aan toe te voegen
#295746  | 22 februari 2010 13:29 - Onimusha
Standaard avatar
Reacties: 873
Ik zou graag Arctic edge op de PS3 willen, hou wel van sneeuw landschappen.
#295832  | 22 februari 2010 19:49 - cyberus
Avatar van cyberus