nieuws
Game

Auteur: Patrick Zwarts (mrAdmirals)
Geplaatst op: 1 maart 2010 om 20:01
ps3

Voorraden Heavy Rain raken op in UK

Nieuws | 1 maart 2010 - Heavy Rain verkoopt zo goed, dat winkels in het Verenigd Koninkrijk door hun voorraden heen raken. Zo meldt MCV.

Voorraad
Heavy Rain ligt nu een paar dagen in de winkels en meteen is het spel van Quantic Dream zeer gewild onder de PlayStation 3 bezitters. In het Verenigd Konikrijk is het zelfs zo erg dat sommige winkels al bijna door hun voorraad heen zijn. Sony is hier natuurlijk erg blij mee en laat het volgende hierover weten:

Quote:
“We have been extremely delighted with the demand for Heavy Rain. Whilst it isn't out of stock we are aware that supplies are running low. There is still supply in the chain, but I'm afraid if you're hunting for a copy it may require a little extra footwork. There will be more stock arriving next week. In the meantime we thank everyone for their excitement and their support for this title and also for their patience if they are still seeking a copy.”


Heavy Rain
Heavy Rain is een exclusieve titel voor de PlayStation 3 en is een game die vooral inspeelt op de gevoelens van de gamer. Onze Jelle was in ieder geval zwaar onder de inruk van Heavy Rain.

reacties
#297010  | 1 maart 2010 20:33 - jormaster
Avatar van jormaster
Reacties: 762
Cool Moet hem nog steeds binnen krijgen......Kan niet wachten!
#297022  | 1 maart 2010 21:29 - djpdjpnl
Avatar van djpdjpnl
Reacties: 988
Dan hadden ze betere voorraden aan moeten leggen.
#297044  | 1 maart 2010 22:29 - sw for life
Standaard avatar
Reacties: 456
lol
#297050  | 1 maart 2010 22:51 - The Driver
Avatar van The Driver
Reacties: 348
Bugs !?!
Koop em later wel een keer !
#297053  | 1 maart 2010 23:03 - ROMARIO BOND
Standaard avatar
Reacties: 716
laats nu een patch online zetten gvd kan me save game niet meer op starten god damm it
#297091  | 2 maart 2010 00:57 - JOKES1
Avatar van JOKES1
Reacties: 928
ROMARIO je moet de patch opnieuw verwijderen bij je data tschijnt?
#297106  | 2 maart 2010 03:38 - Nol
Avatar van Nol
Reacties: 759
Budgetbak ? Sommige zijn PS3 onwaardig.
#297111  | 2 maart 2010 07:17 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 2.902
Quote:
Bugs ! see u in the budgetbox !

Lol, jij weet dus echt niet waar je over praat. De game heeft inderdaad enkele bugs maar echt heel opvallend is het niet. Als jij zo'n noob bent die dan zegt dat je hem daarvoor pas later uit de budgetbak halt ben je echt niet goed snik. Of heb je gewoon geen geld om de game te kopen.
#297130  | 2 maart 2010 09:37 - TFX360
Avatar van TFX360
Reacties: 381
Go Billie91. Jij snaptum . Beste game evar!
#297136  | 2 maart 2010 10:06 - ROMARIO BOND
Standaard avatar
Reacties: 716
jokes1 dank je kijk nu ff of het werkt
#297156  | 2 maart 2010 11:09 - helgen
Standaard avatar
Reacties: 140
heb hem ook in bezit,stond versteld van de game zo meeslepend,
#297164  | 2 maart 2010 11:17 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
nog steeds niet binnen, gvd
#297184  | 2 maart 2010 13:02 - Opgezegd2
Standaard avatar
Reacties: 487
Quote:
nog steeds niet binnen, gvd

#297192  | 2 maart 2010 13:24 - DocM3
Avatar van DocM3
Reacties: 359
Quote:
Cool Moet hem nog steeds binnen krijgen......Kan niet wachten!

ik ook, grr vervelende HMV!
#297211  | 2 maart 2010 14:54 - Opgezegd2
Standaard avatar