nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 1 juni 2010 om 14:55

Bron: CVG
English Translation   Tags: rockstar, e3, gta
alg

Rockstar trekt zich terug van E3 2010

Nieuws | 1 juni 2010 - Rockstar heeft zich teruggetrokken van de E3. Een woordvoerder vertelde dat het bedrijf geen nieuwe games zal tonen in Los Angeles. In plaats daarvan zal het in de nabije toekomst pers uitnodigen bij haar kantoren.

Niet genoeg tijd
Rockstar had wel plannen voor de E3 klaarliggen, maar kwam op het laatst tot de conclusie dat er toch niet voldoende tijd was om alles te tonen zoals men het wilde. Onder andere Max Payne 3 en L.A. Noire stonden op de planning.

Quote:
"In the end, we feel we simply don't have enough time to show as much as we would like in the time available."


GTA V
Vanochtend deed nog het gerucht de ronde dat Grand Theft Auto V wordt aangekondigd op de E3. Hoewel dat met dit nieuws onwaarschijnlijk lijkt, is het denkbaar dat Sony of Microsoft de game aankondigingen tijdens hun persconferentie.

reacties
#310178  | 1 juni 2010 14:58 - SlickRiknl
Avatar van SlickRiknl
Reacties: 111
Rockstar heeft het sowieso nooit van de E3 gehad. Ze hebben zelf volgens mij nooit veel laten zien daar aan het publiek.
#310181  | 1 juni 2010 15:05 - Kortexx
Avatar van Kortexx
Reacties: 1.434
Quote:
Rockstar heeft het sowieso nooit van de E3 gehad. Ze hebben zelf volgens mij nooit veel laten zien daar aan het publiek.

Ja klopt
#310182  | 1 juni 2010 15:06 - ruben1234
Standaard avatar
Reacties: 645
Maar, maar, maar... Grand Theft Auto V: Vice stond op dat lijstje van Gamereactor!!!!
Zo zie je maar, onzin zoals gelekte E3-lijstjes nooit geloven.
#310196  | 1 juni 2010 16:51 - AT1LLA
Avatar van AT1LLA
Reacties: 166
boeiuh!!
#310206  | 1 juni 2010 17:18 - CelestialSaiyan
Avatar van CelestialSaiyan
Reacties: 760
Jammer
#310227  | 1 juni 2010 18:47 - |martin|
Avatar van |martin|
Reacties: 892
Quote:
neger

Als ik jouw bio zo lees zouden de MODs er goed aan doen jouw IP even te bannen om ooit nog te reageren. Vrijheid van meningsuiting is een ding, maar offtopic beetje haat lopen zaaien schiet niemand iets mee op.OTWas ook wel ee nbeetje te verwachten. Rockstar heeft de E3 niet nodig en als ze 2 maanden na de e3 footage laten zien blijft dat de rest van het jaar bij iedereen op het netvlies geprint staan. (Ik herinner me nog zo die trailer met die trein en vette muziek van gta IV)
#310236  | 1 juni 2010 19:26 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
ga je eindelijk naar de E3, wordt eerst bekend dat DMC5 niet wordt aangekondigd en dan gaat Rock Star ook nog aangeven dat men wegblijft
#310240  | 1 juni 2010 19:34 - Razz
Standaard avatar
Reacties: 237
Ik heb nog steeds hoop op de sequel/spin-off van GTA IV! Een aankondiging is realistisch.
En o wee als microsoft hem exclusief heeft
#310264  | 1 juni 2010 22:23 - rouwe111
Avatar van rouwe111
Reacties: 448
Quote:
is het denkbaar dat Sony of Microsoft de game aankondigingen tijdens hun persconferentie.

Dan hoop ik dat het Sony is, anders zal Microsoft wel weer een bak met geld klaar hebben gelegd
#310273  | 2 juni 2010 01:17 - Tobber
Avatar van Tobber