nieuws
Game

Auteur: David Kroes (Sentinel)
Geplaatst op: 13 oktober 2010 om 22:26
ps3

"Duke Nukem Forever grootser dan MW2"

Nieuws | 13 oktober 2010 - Randy Pitchford, baas van spelontwikkelaar Gearbox en ogeschijnlijke redder van de Duke Nukem franchise, beweerde onlangs in een interview dat de nieuwste Duke waarschijnlijk een andere shooter zal overtreffen.

DNF vs. MW2
Deze First-Person Shooter in wezen is Call of Duty: Modern Warfare 2 van Infinity Ward en Activision Blizzard. Pitchford is ervan overtuigd dat de nieuwe Duke Nukem Forever een triple A titel zal gaan worden, en MW2 met gemak zal overtreffen op het gebied van singleplayer.Hij liet zich hier uit over de gigantische singleplayermodus van DNF, en vertelde erbij dat deze waarschijnlijk minstens drie keer zo groot is als die van Modern Warfare 2.

Release
Na maar liefst 12 jaar afwezig te zijn geweest, is de Duke terug, beter dan ooit tevoren. De game zal al volgend jaar op de markt worden gebracht voor PC Windows, PlayStation 3 en Xbox 360. De game is momenteel nog volop in ontwikkeling bij Gearbox, die de franchise onlangs nog heeft opgekocht.

reacties
#324680  | 13 oktober 2010 23:02 - Willer
Avatar van Willer
Reacties: 234
De Single Player van MW2 was ook belachelijk kort dus zo moeilijk is dat niet.
#324689  | 14 oktober 2010 00:05 - enormhi
Avatar van enormhi
Reacties: 733
Heb Duke Nukem Forever gespeeld. Vond hem eigenlijk niet zo heel bijzonder...
#324690  | 14 oktober 2010 00:45 - Happyface
Avatar van Happyface
Reacties: 109
Quote:
De Single Player van MW2 was ook belachelijk kort dus zo moeilijk is dat niet.

#324700  | 14 oktober 2010 08:02 - NOFEAR17
Avatar van NOFEAR17
Reacties: 721
Heb de gameplay beelden gezien en de game lijkt me vet. Helaas vlak voor de release van Killzone 3. Zal Duke dus later voor een lagere prijs halen.
#324704  | 14 oktober 2010 08:37 - mck
Avatar van mck
Reacties: 622
Quote:
Heb de gameplay beelden gezien en de game lijkt me vet. Helaas vlak voor de release van Killzone 3. Zal Duke dus later voor een lagere prijs halen.



The Duke can never survive the Killzone
#324706  | 14 oktober 2010 08:45 - Tonne
Avatar van Tonne
Reacties: 34
''dat deze waarschijnlijk minstens drie keer zo groot is als die van Modern Warfare 2. ''
dus je hebt dan een singleplayer van 8 uur, wat eigelijk normaal hoort te zijn

#324707  | 14 oktober 2010 08:52 - Xkiller_NL
Avatar van Xkiller_NL
Reacties: 367
Ik liep hier eerst niet echt warm voor ook al heb ik D3D vroeger kapot gespeeld op pc en ps1. Maar na het zien van de eerste echte gameplaybeelden lijkt ie mij toch wel erg vet.
#324713  | 14 oktober 2010 09:38 - Silver__Eagle
Avatar van Silver__Eagle