nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Tino Schreuders (Launch)
Geplaatst op: 24 november 2010 om 12:04
ps3

'Call of Duty multiplayer blijft gratis'

Nieuws | 24 november 2010 - Activision heeft gamers nogmaals laten weten dat ze niet van plan zijn om mensen extra te laten betalen voor de Call of Duty multiplayer. Activision Publishing CEO Eric Hirshberg heeft dit in een interview met Industry Gamers gezegd.

Deel van de beleving
Hij zegt dat ze nooit geld zullen vragen voor de multiplayer van de Call of Duty games, omdat deze een integraal deel zijn van het hele pakket. Het verbinden met andere spelers om met of tegen ze te spelen is een belangrijk deel van de COD-ervaring. Dit in tegendeel tot veel critici, die denken dat Activision zal proberen om meer geld uit de franchise te halen.

Veranderende trends
Hirshberg zegt dat Michael Pachter, 1 van de analisten die dit zei, waarschijnlijk alleen kijkt naar de trends die vandaag de dag steeds meer opkomen en dat de relaties tussen provider en klant constant van karakter veranderd.

Quote:
He's [Pachter] probably looking at meta-trends in the world and in culture about online services and new ways things should be monetized from Netflix to cloud-based computing. So there are certainly a lot of behavioural shifts towards long-standing online relationships... But at the end of the day, all I'm trying to get across is I can unequivocally say we will never, ever charge for the multiplayer.

reacties
#328957  | 24 november 2010 13:09 - shad
Avatar van shad
Reacties: 861
waarom zou ik moeten betale?? xD
#328960  | 24 november 2010 13:26 - LYCAN
Avatar van LYCAN
Reacties: 1.751
lol betalen voor de lag die er nog steeds inzit en nog wel veel meer? Dan had ik de game wel verkocht als dit t geval was.
#328962  | 24 november 2010 13:29 - KabouterKevin
Avatar van KabouterKevin
Reacties: 850
Zal me niks verbazen als Activision het ooit zal doen.
#328971  | 24 november 2010 13:59 - DevilStyle
Avatar van DevilStyle
Reacties: 666
Quote:
Zal me niks verbazen als Activision het ooit zal doen.

Dat Activision het ooit gaat doen lijkt me zeker maar ik denk dat ze ook nog eens de eerste zijn wie het invoert die gluiperige Bobby Kotick
#328975  | 24 november 2010 14:36 - Nathan Drake
Avatar van Nathan Drake
Reacties: 323
't Is ze geraden
#328987  | 24 november 2010 15:40 - mck
Avatar van mck
Reacties: 622
Is niet meer als normaal, we betalen al genoeg aan het spel zelf en ze verdienen genoeg aan een shooter als COD!
#328993  | 24 november 2010 16:27 - Davio75
Standaard avatar
Reacties: 6
ga die framerate en lag maar eens oplossen voordat je over geld gaat praten
#329005  | 24 november 2010 18:23 - Assassin
Avatar van Assassin
Reacties: 1.820
Ik hoop dat Activision serieus failiet gaat en dat de CoD franchise naar een andere ontwikkelaar gaat. Jammer dat dit nooit zal gebeuren, maar wanneer dit gebeurt sta ik daar met een brede lach. Black Ops is trouwens best goed, heb alleen hekel aan die geldwolven Activision.
#329032  | 24 november 2010 22:32 - Silver__Eagle
Avatar van Silver__Eagle
Reacties: 1.038
hahahahahahaha,. ik zal een beetje geld gaan betalen voor een multiplayer die kapot is.. hahahahaha. dan verliezen ze veel klanten EN DAT WETEN ZE ZELF OOK!!
#329048  | 25 november 2010 04:22 - ddekker3
Avatar van ddekker3