nieuws
Game

Auteur: Tino Schreuders (Launch)
Geplaatst op: 25 november 2010 om 10:59
ps3

Mark Wahlberg als Drake in Uncharted-film

Nieuws | 25 november 2010 - Langzamerhand komt er nieuws naar boven over de Uncharted-film, die gebaseerd is op de welbekende gameserie voor de PlayStation 3. Nu heeft Mark Wahlberg in een interview met MTV bevestigd dat hij de rol van de held Nathan Drake op zich zal nemen.

Begonnen
Wahlberg heeft bevestigd dat regisseur David O. Russell al begonnen is met het schrijven van het script.

Quote:
David is one of the best writer/directors I've ever worked with. The idea that he has is just insane. So hopefully we'll be making that movie this summer.


Pesci en De Niro
Daarnaast wil Russell Joe Pesci en Robert De Niro ook in de film hebben. Wahlberg heeft met Pesci gesproken en de mensen van Russell hebben De Niro benaderd. De rollen die ze zullen spelen zijn al duidelijk.
Quote:
I'm obviously in whatever David wants to do but the idea of it is so off the charts: De Niro being my father, Pesci being my uncle. It's not going to be the watered-down version, that's for sure.

reacties
#329060  | 25 november 2010 11:03 - Taco
Avatar van Taco
Reacties: 1.962
Jammer.. maar het had erger gekund..
#329061  | 25 november 2010 11:06 - Poelen
Avatar van Poelen
Reacties: 51
I like
#329065  | 25 november 2010 11:27 - Patchi
Standaard avatar
Reacties: 78
Hmmm, ik zou Matthew Mcconnery wel geschikt vinden...omdat hij ook wel een leuke dosis humor heeft en wel avondtuurlijk is ingesteld, wat goed past bij Nathan Drake.
Niet dat Wallberg een slechte acteur is...
#329066  | 25 november 2010 11:30 - aspers
Avatar van aspers
Reacties: 324
Heb er wel vertrouwen in!
#329071  | 25 november 2010 12:10 - Qimo
Avatar van Qimo
Reacties: 771
Me too!,
Wahlberg kan wel degelijk komisch zijn. Vind het niet zop'n slechte keuze.Op zich ook logisch als je ziet dat David O. Russel (van Three Kings) de film regisseert. Met De Niro en Pesci erbij, kan het wel eens een topper worden.
#329076  | 25 november 2010 12:58 - Gunnis
Avatar van Gunnis
Reacties: 65
Vind wel goede keuze, en vind het ook een goede acteur dus komt wel goed!
#329077  | 25 november 2010 13:01 - MeganiX
Avatar van MeganiX
Reacties: 3.167
Meh, het is iig beter dan wat ze origineel in gedachte hadden, Nathan Fillion.... wanker
#329079  | 25 november 2010 13:26 - Bonecrusher1973
Avatar van Bonecrusher1973
Reacties: 2.306
Hmmm, ik persoonlijk vind Mark een goede acteur maar het is een klein beetje jammer omdat Mark eigenlijk al Max Payne is, net zo raar als dat Ryan Reynolds nu opeens de Green Lantern is terwijl ie ook al Deadpool was, of Johnny Flame die nu opeens Captain America wordt, zijn de acteurs op ofzo? Tuurlijk kan je meerdere rollen spelen maar met zo'n iconen moet je oppassen imho.


Maar goed, dit gaat hopelijk een knaller worden!
#329081  | 25 november 2010 13:45 - dunksb
Avatar van dunksb
Reacties: 232
hmm goeie acteur, maar niet echt Drake vind ik.. eerder Jake Gylenhaal ofzo
#329086  | 25 november 2010 15:20 - jochem
Avatar van jochem
Reacties: 299
nathan fillion was perfect geweest voor de rol en de mensen van naughty dog hadden volgensmij ook gezegd dat drake gebaseerd was op fillion zijn rol in firefly.
Mark wahlberg is geen slecht acteur maar zijn beste rollen zijn in de films waar hij niet de hoofdpersoon is zoals bijvoorbeeld the departed.
#329088  | 25 november 2010 15:28 - Patchi
Standaard avatar
Reacties: 78
Boogie Nights!!!
#329089  | 25 november 2010 15:33 - Kingzize
Standaard avatar
Reacties: 654
Ze moeten van Uncharted een 3d animatie film maken en geen live movie ! volgens mij gaat dat ultra failen....
#329093  | 25 november 2010 15:52 - Lry*
Avatar van Lry*
Reacties: 931
geef mij maar matt damon... in the bourne trilogie was hij geniaal
#329112  | 25 november 2010 17:27 - Glerick
Avatar van Glerick
Reacties: 174
Quote:
Ze moeten van Uncharted een 3d animatie film maken en geen live movie ! volgens mij gaat dat ultra failen....

Ik deel je mening. Zoals het er nu naar uitziet zal dit voor non-gamers overkomen als een wannabe Indiana Jones film. Ik zie Mark ook niet echt als Drake. Zie je hem al "Aah crap!" zeggen op een even funny manier als Drake? Hell no. Dat zal geforceerd overkomen volgens mij.

Een (al dan niet 3D) animatiefilm met de personages uit Uncharted zou voor een veel groter publiek een vernieuwing zijn in de cinema.
#329128  | 25 november 2010 19:11 - divinity
Avatar van divinity
Reacties: 2.400
Gelukkig geen B-acteur, en zoals Qimo al zei zou de Niro als Sully heel vet zijn.
#329131  | 25 november 2010 19:45 - Bram13134
Avatar van Bram13134
Reacties: 49
Neee... hem zie ik dus echt gewoon niet als Drake he... niet dat ik iets tegen hem heb... maar als Drake o_O' dat weet ik nog niet hoor...
En het slaat nergens op dat deze film zou een fail zou worden ... kijk maar naar Prince of Persia.. die was zeker ook niet verneukt !!
En een animatie !? nee... het spel ziet er al erg goed uit... als je daar een animatie van gaat maken... nou.. dan kun je het net zo goed bij een spel houden xD
#329144  | 25 november 2010 22:08 - Valor 22
Standaard avatar
Reacties: 683
Vind Wahlberg een goede acteur dus ben benieuwd!
#329146  | 25 november 2010 22:33 - panamiju
Standaard avatar
Reacties: 62
Doe my maar Uncharted 3,
#329159  | 26 november 2010 08:48 - mck
Avatar van mck
Reacties: 622
Had gewoon nathan fillion gedaan, die heeft de stem en de humor ook al mee.
Of ander hugh jackman, misschien dat ze het niet al teveel op de game willen laten lijken maar het meer als een rode draad zien?

We zullen zien!
#329191  | 26 november 2010 13:36 - Raziel 665
Avatar van Raziel 665