nieuws
Game

Auteur: Tino Schreuders (Launch)
Geplaatst op: 2 december 2010 om 14:18
ps3

Verborgen code in Black Ops gekraakt

Nieuws | 2 december 2010 - Dat het verhaal van Black Ops draait om codes en nummerstations is iedereen die de game alleen al opstart duidelijk. Maar een game die gaat over geheime missies en complottheorieën heeft vanzelfsprekend ook heel wat geheimen in petto. Youtuber 01MaverickTen10 heeft een code gevonden in de intel in het begin van elke missies links-onderin verschijnt. Het bericht dat naar buiten komt gooit het einde van Black Ops op zijn kop en kan wel eens heel goed een hint zijn voor Black Ops 2. Wees gewaarschuwd, de video bevat serieuze spoilers over het verhaal van Black Ops!



Hij mag dan misschien irritant zijn, maar heeft wel een mooie onthulling op zijn naam staan.

reacties
#329556  | 2 december 2010 15:02 - gameXL
Avatar van gameXL
Reacties: 1.013
Goed gedaan! Een kleine mediacursus en hij kan zo gaan presenteren...
#329567  | 2 december 2010 16:02 - DevilStyle
Avatar van DevilStyle
Reacties: 666
knap hoor dat je dat ontdekt
#329569  | 2 december 2010 16:05 - rotjong666
Avatar van rotjong666
Reacties: 551
Black ops 2?? Nee!!!


Hoeveel ik black (fl)ops ook speel, kan het echt niet leuk vinden na mw2.
#329571  | 2 december 2010 16:14 - KingOfTheHill
Avatar van KingOfTheHill
Reacties: 4.469
Ik vind m wel grappig Hij heeft humor. Maar... tja, niet heul spannend op zich... Vond t Kennedy-deel van t verhaal wel intrigerend, maar daar gaat dit dus niet echt over.
#329580  | 2 december 2010 17:02 - Kristof17
Avatar van Kristof17
Reacties: 880
You're not my boy.. -.-"
#329586  | 2 december 2010 17:47 - Black-Thom
Avatar van Black-Thom
Reacties: 740
Guys.. I Accept prestige editions!!!


snapt hij niet hoe ''cocky'' dat is? XD
#329587  | 2 december 2010 17:51 - Throne030
Avatar van Throne030
Reacties: 1.575
Quote:
Black ops 2?? Nee!!!


Hoeveel ik black (fl)ops ook speel, kan het echt niet leuk vinden na mw2.

Ik vind bo wel tof. Beter dan mw2
#329594  | 2 december 2010 18:53 - The-Eelco
Avatar van The-Eelco
Reacties: 537
Quote:
Quote:
Black ops 2?? Nee!!!
<br><br>Hoeveel ik black (fl)ops ook speel, kan het echt niet leuk vinden na mw2.

Ik vind bo wel tof. Beter dan mw2

Me2
#329604  | 2 december 2010 20:19 - VeniVidiVici1980
Avatar van VeniVidiVici1980
Reacties: 226
Quote:
Quote:
Quote:
Black ops 2?? Nee!!!
<br><br>Hoeveel ik black (fl)ops ook speel, kan het echt niet leuk vinden na mw2.
<br>Ik vind bo wel tof. Beter dan mw2


Me2
Ik ook hoor! Black Ops heeft veel meer sfeer alleen moeten ze nog wel wat aan die online "Connection Interrupted" doen!!

OT: Vind die gast het wel met humor brengen en knap hoe hij het ontdekt heeft was bij mij niet in me opgekomen. Had bij die Intel in het begin van de level zoiets van, blabla, streep streep mjah boeiuhh, het zal wel
#329614  | 2 december 2010 23:08 - Silver__Eagle
Avatar van Silver__Eagle
Reacties: 972
wat is er nou beter aan BO?? leg dat is uit? ik zal is wat opnoemen, hit detection zuigt. LAG zuigt. je perks zuigen (maar 3 nuttige perks doe er dan geen in je spel) de wapens zijn echt niet gebalanceerd, er is maar 1 sniper map, array en ook maar aan 1 kant van de map. speel je split screen heb je effing veel frame rate drop (echt belachelijk) je status kills deaths dat soort info wordt helemaal niet goed bijgehouden (nog steeds niet nee) het spel is totaal niet soepel.
treyarch zuigt in het afwerken van games,. perfect idee,.. laat treyarch de ruwe ideeen op papier zetten,. laat infinity ward ze uitwerken,. 1 bedrijf 1 goed spel. klaaaaaar (maar naar mijn mening is mw1 veel beter dan BO,. en mw2 is weer beter dan mw1 wat het weer tig beter maakt dan BO.) ik vermaak me opzich wel met BO, maar het kan echt niet tippen aan IW
#329617  | 2 december 2010 23:44 - billyb
Avatar van billyb
Reacties: 151
iedereen heeft zen eigen mening erover maak er toch zo geen drama rond
als sommige bo beter vinden sommige mw2 of mw1 so be it

WHO CARES !
#329622  | 3 december 2010 08:55 - KossieWR
Standaard avatar
Reacties: 147
Ze moeten eens leren converteren naar de ps3. Lag ops is oorspronkelijk gemaakt voor de xbox omdat microsoft er een lading geld voor neer heb geteld. Op de xbox loopt ie vele keren beter. Degene die het spel hebben geconverteerd , zijn gewoon een stel prutsers. Ik vind de hele Cod serie tof. Speel lag ops op de pc, omdat ie daar veel beter op draait. Maar er komt binnenkort wel weer een update, die al die vertragingen eruit gaat halen. Me ps3 loopt 9 van de 10 keer vast als ik met meer dan 3 man in een party zit. komt wel goed mensen. Niet alleen Treyarch de schuld geven, want het is wel een tof spel, alleen nog niet op de ps3. komt wel. En me zins indeling klopt voor geen meter zie ik boeie
#329632  | 3 december 2010 09:37 - billyb
Avatar van billyb
Reacties: 151
en de meeste vergeten tis niet dankzij treyarch dat het nog niet zou afzijn
als activision zegt dat het rond die datum uit moet komen dan is hun wil wet

niet die van treyarch
#329642  | 3 december 2010 11:57 - rotjong666
Avatar van rotjong666
Reacties: 551
Iedereen zn eigen mening hoor maar vind persoonlijk de opzet met die cod points en dat je zo maar alles kan kopen van camo's bv niet zo tof.
#329659  | 3 december 2010 14:25 - LYCAN
Avatar van LYCAN
Reacties: 1.748
een echte cracker idd maar hij heeft zo zijn grappige momenten vond dit een leuk filmpje - thanks psonly!
#329773  | 4 december 2010 13:13 - Passkes
Avatar van Passkes