nieuws
Game

Auteur: Homan Tang (Hobbo)
Geplaatst op: 19 april 2011 om 11:01
ps3

Mortal Kombat: Legacy groot succes

Nieuws | 19 april 2011 - Mortal Kombat: Legacy is na een week tijd al 5,5 miljoen keer bekeken op Youtube, dit meldt VG247. Het draait hier om de 1ste aflevering van de serie.

Webserie
Vorige week heeft Warner Bros, in samenwerking met Machinima, aflevering 1 online gezet. Daarin vervullen Jax, Sonya en Kano de hoofdrollen. Volgens Industry Gamers is Mortal Kombat: Legacy het best bekeken Youtube-filmpje van de week.

Verdieping
In deze 10-delige webserie, werkt Warner Bros het Mortal Kombat universum en de personages van de nieuwe game verder uit. Mortal Kombat komt op 21 april in Nederland uit voor de PlayStation 3 en Xbox 360.

reacties
#341195  | 19 april 2011 11:21 - MeganiX
Avatar van MeganiX
Reacties: 3.185
De game gaat denk ik ook verpletterend goed verkopen. Iedereen is lyrisch over deze reboot...
#341197  | 19 april 2011 12:03 - PatJuh
Avatar van PatJuh
Reacties: 175
Dit is nog wel een MK die ik wil kopen... de oldschool MK2 en MK3 zijn nog wel het beste ... Samen met Trilogie
#341198  | 19 april 2011 12:13 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
GameTrailers geeft de game ook een dikke 9. Dit wordt de officiële reboot van de serie...Cant wait
#341203  | 19 april 2011 12:54 - rotjong666
Avatar van rotjong666
Reacties: 617
Heb m al sinds zaterdag en sta op 6 in de leaderboards!
#341212  | 19 april 2011 14:41 - XverderNix
Avatar van XverderNix
Reacties: 747
Quote:
Heb m al sinds zaterdag en sta op 6 in de leaderboards!

De concurrentie zal ook nog wel niet zo groot zijn
#341217  | 19 april 2011 15:42 - mck
Avatar van mck
Reacties: 622
Quote:
Heb m al sinds zaterdag en sta op 6 in de leaderboards!



Gedownload zeker, party-pooper!
#341219  | 19 april 2011 16:50 - rotjong666
Avatar van rotjong666
Reacties: 617
downloaden nooit jongen... ben daar absoluut niet van. en party-pooper?? je zal je moeder wel bedoelen zeker...
Nee heb de game gewoon gekocht zaterdag bij dimension plus.

Leaderboard gaat tot 100 en volgens mij is er wel redelijk concurrentie. De hele dag en nacht zijn er gewoon mensen om tegen te gamen hoor. Zeker 6 mensen uit mijn lijst hebben hem ook hoor volgens mij zoeken jullie verkeerd... consoleshop.nl heeft de game ook.

En hij is al dagen op marktplaats te koop, nieuw in seal.
#341254  | 19 april 2011 21:51 - Xtreme038
Avatar van Xtreme038