nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Arne Saerens (Velaro)
Geplaatst op: 21 april 2011 om 18:40

Bron: CVG
English Translation   Tags: Borderlands 2
ps3

Borderlands 2 gespot op CV

Nieuws | 21 april 2011 - Gearbox Software legt op dit moment de laatste hand aan Duke Nukem Forever voor zijn launch in juni. Men weet echter niet wat de volgende stap zal zijn van de studio. Nu verwijst de CV van een animator en freelance artiest naar Borderlands 2, zo meldt CVG.

User interface
De CV werd blootgelegd door Superannuation. Er staat in vermeld dat James Mosingo, een animator en freelance artiest, gewerkt heeft aan concepten voor de 'user interface' van Borderlands 2. Sindsdien is elk spoor van Borderlands 2 uit de CV verdwenen. Toch kon dit niet voorkomen dat de oorspronkelijke versie nog steeds op het internet te vinden is.

Borderlands
Borderlands was dé grote verrassing van 2009 en sindsdien heeft Gearbox de game blijven ondersteunen door het regelmatig uitbrengen van DLC en updates. Hoewel de studio niet bevestigd heeft dat een opvolger in ontwikkeling is, lijkt dit aannemelijk. Misschien kunnen we een onthulling verwachten op de E3?

reacties
#341467  | 21 april 2011 18:59 - jormaster
Avatar van jormaster
Reacties: 762
De DLC van Borderlands werd echt steeds beter. Al deze dingen zullen we natuurlijk weer terug zien in de nieuwe Borderlands. Count me in!
#341483  | 21 april 2011 20:12 - OLI_IV
Avatar van OLI_IV
Reacties: 27
Ik ben ook absoluut van de partij als deze eraan komt. Absoluut fan van Borderlands.
#341488  | 21 april 2011 20:49 - ivo001
Avatar van ivo001
Reacties: 141
2 weekjes geleden borderlands aangeschafd, en vind het echt een vet spel. Nu bijna uit, ben lvl 35.
Is de DLC trouwens de volle prijs waard? of kan ik beter crysis 2 kopen?
#341492  | 21 april 2011 21:20 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
wat een verrassing, dit zag ik echt totaal niet aankomen
#341494  | 21 april 2011 21:35 - Bonecrusher1973
Avatar van Bonecrusher1973
Reacties: 2.413
Vet, can't wait 4 part 2, jammer dat mijn PS3 een YLOD kreeg toen ik net op level 47 zat, net geen platinum, boehoeee!
#341498  | 21 april 2011 22:02 - MeganiX
Avatar van MeganiX
Reacties: 3.184
Deel 1 was meesterlijk. (op de modders/hackers na), deel 2 wordt ern first day buy.
#341500  | 21 april 2011 22:12 - SgtGohan
Avatar van SgtGohan
Reacties: 2.664
cannot wait
#341506  | 21 april 2011 22:37 - divinity
Avatar van divinity
Reacties: 2.403
YES! AUB ook een behoorlijk verhaal en muziek deze keer, was echt een heerlijke game maar daardoor was het net geen topper.
#341513  | 21 april 2011 23:49 - NOFEAR17
Avatar van NOFEAR17
Reacties: 721
Kom maar op. Borderlands was zeker een topper voor mij!
#341514  | 22 april 2011 00:07 - alperamop
Avatar van alperamop
Reacties: 214
wordt goed twijfelen tussen deze en rage
#341518  | 22 april 2011 00:23 - SyncPeter
Avatar van SyncPeter
Reacties: 808
ALSJEBLIEFT GEARBOX .
Bordelands was echt gewelding meer dan honderd uur in gestoken met solo campaign en co-op met me broertje was voor mij een van de toppers van 2009!
#341526  | 22 april 2011 00:59 - JoshNL
Avatar van JoshNL
Reacties: 1.412
Laat het aub zo zijn!
#341528  | 22 april 2011 01:03 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
Quote:
wordt goed twijfelen tussen deze en rage

ga dan voor Rage. Die game wordt meesterlijk
#341548  | 22 april 2011 10:26 - mickeyvz
Avatar van mickeyvz
Reacties: 51
^ rage word natuurlijk awesome maar ik denk dat als borderlands 2 uitkomt het wel wat beter word. Hoelang wachten we nu al op rage ?
#341555  | 22 april 2011 11:58 - witteijsbeer
Avatar van witteijsbeer
Reacties: 240
Haal ze gewoon allebei


Maar mooi als deel 2 eraan komt, heb 1 echt plat gespeeld.
#341567  | 22 april 2011 13:43 - grathodo
Avatar van grathodo