nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Patrick Zwarts (mrAdmirals)
Geplaatst op: 30 april 2011 om 10:37
alg

FIFA 12 details bekend

Nieuws | 30 april 2011 - De Franse versie van Official PlayStation Magazine heeft een aantal details weten te bemachtigen van FIFA 12.

Details
FIFA fans kunnen natuurlijk niet wachten tot het nieuwste deel in de winkels ligt, maar moeten natuurlijk nog even geduld moeten hebben. Er zijn echter wel wat details bekend, over wat FIFA 12 onder andere met zich mee zal brengen en deze zijn als volgt:

Quote:
  • FIFA 12 introduces the 'Impact Engine' which properly tracks and formulates contact between players, including their hips, knees etc.
  • The AI will also keep track of areas of the body players have been injured during a match. Players can also become injured off the ball if abused too much, especially late in the game.
  • FIFA 12 also introduces 'AI Vision Game' (rough translation), which promises to make passing more realistic. If you try to complete a pass to a player that's not within visible range, for example, it's less likely you'll complete the pass. EA hopes this will get rid of "blind passing".
  • Personality Plus is more developed and should influence AI players' passes this time.
  • AI is said to be "more human", with each player acting more or less according to his abilities. One example given is when an AI player sees Fabregas coming towards him with the ball, he'll act more carefully.
  • OPM describes "new presentation" of matches in FIFA 12, which are said to be very much inspired by English football crowds.
  • The game includes three new arenas, this time with integrated benches along the sidelines and "impressive lighting effects" according to OPM France.
  • Integration of a new short dribble with the left stick.
  • The game features a new camera that's noticeably closer to the ground.
  • There's also a new menu interface that appears to be simpler and more ergonomic than before.


FIFA 12
De FIFA games van Electronic Arts zijn op alle platformen te vinden. Deel 12 van de reeks zal daarom dan ook uitkomen voor de Nintendo 3DS en de opvolger van de PlayStation Portable van Sony.

reacties
#342377  | 30 april 2011 11:17 - DevilStyle
Avatar van DevilStyle
Reacties: 666
Quote:
inspired by English football crowds



gevechten in het stadion?
#342378  | 30 april 2011 11:42 - jonnyboy
Standaard avatar
Reacties: 704
jupiler leaguea ?
#342385  | 30 april 2011 14:33 - tyger1
Avatar van tyger1
Reacties: 909
De koe melken tot ze eens leeg zal zijn .
#342387  | 30 april 2011 15:31 - mestreech
Avatar van mestreech
Reacties: 85
Quote:
De koe melken tot ze eens leeg zal zijn .



reageer alleen als je wat zinnigs te zeggen hebt,lijkt altijd een grote deja vu hier,omdat iemand altijd wel met die kut uitspraak moet komen.
#342389  | 30 april 2011 16:50 - Ronald19
Avatar van Ronald19
Reacties: 480
Eerst allemaal zien dan pas geloven, zo duidelijk was dat personality ding in fifa 11 niet..( vind ik persoonlijk)
ja de 1 was beter dan de ander...maar als je dan bijvoorbeeld naar Messi (real life) kijkt..en wat hij in de game doet..komt niet erg overeen met elkaar. In het echt is hij moeilijk van de bal te krijgen en heeft een razendsnelle voetbeheersing en in-game, is het gewoon standaard aanvaller die wat sneller is dan de rest.dus vandaar eerst zien dan geloven.
--
en over dat laatste in dat lijstje, hoop dat het allemaal een stuk sneller is geworden, want dat stoorde me mateloos in fifa 11 (en voorgaande delen) als je wilt wisselen dat het je gewoon minimaal 1 minuut + kost
#342413  | 1 mei 2011 11:14 - Hoffie
Standaard avatar
Reacties: 245
Ik hoop dat ze een keer het publiek onder handen nemen, de poppetjes in het stadion zelf. Het is jammer dat een speler een doelpunt aan het vieren is voor geblokte mensen.
#342434  | 1 mei 2011 13:38 - rouwe111
Avatar van rouwe111
Reacties: 448
Die Impact Engine vind ik wel een leuke toevoeging. Alleen moet het wel goed uitgewerkt worden. Anders kan je straks in de eerste 10 minuten eerst elke speler van de tegenstander een rotschop verkopen, zodat ze aan het begin van de tweede helft met een B-elftal spelen ...
#342445  | 1 mei 2011 15:29 - Dee
Standaard avatar
Reacties: 106

deel 12? Ik denk dat er al wat meer zijn?
#342457  | 1 mei 2011 17:35 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
Quote:

deel 12? Ik denk dat er al wat meer zijn?

zucht....
#342461  | 1 mei 2011 18:11 - gtapino
Avatar van gtapino
Reacties: 226
Quote:
Quote:
inspired by English football crowds

gevechten in het stadion?
Als er ergens GEEN gevechten zijn in het stadion is het wel in Engeland.. die lui zijn super strickt! Wel mooi, want daar kan het publiek gewoon dicht op het veld zitten zonder hekken. Hopen dat dat ooit nog in Nederland kan.
#342474  | 1 mei 2011 22:11 - Ronald19
Avatar van Ronald19
Reacties: 480
Precies..in engeland is de sfeer zo geweldig, ooit een wedstrijd daar live mee gemaakt veel meer emotie!
Nederland is best saai dan!
#342498  | 2 mei 2011 12:25 - witteijsbeer
Avatar van witteijsbeer