nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Joey Coenraerds (Joey)
Geplaatst op: 4 november 2011 om 08:13
ps3

'1,1 miljard opbrengst MW3 in 6 weken'

Nieuws | 4 november 2011 - Michael Pachter van Wedbush Securities denkt dat Call of Duty: Modern Warfare 3 met gemak de verkopen van zijn voorganger, Black Ops, zal passeren. Hij verwacht in de eerste 6 weken dan ook een opbrengst van $1,1 miljard, zo'n 10% meer dan Black Ops. Volgens Pachter wordt Modern Warfare 3 de bestverkopende game van dit jaar.

Call of Duty: Elite
Ook voor Call of Duty: Elite verwacht Pachter goede cijfers. De groep verwacht dat het premium memberschip erg in trek zal zijn bij de hardcore Call of Duty-spelers. Zeker wanneer Elite gebundeld is met Modern Warfare 3, inclusief $10 korting voor het lidmaatschap, verwacht hij zo'n 3 à 4 miljoen registraties in 2011.

Call of Duty: Modern Warfare 3 ligt vanaf 8 november in de winkels voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Eveneens Call of Duty: Elite wordt die dag beschikbaar gesteld voor PlayStation 3 en Xbox 360. De PC-versie laat nog eventjes op zich wachten.

reacties
#355647  | 4 november 2011 08:28 - Nol
Avatar van Nol
Reacties: 766
Van mij krijgen ze geen stuiver meer, helemaal klaar met CoD.
#355652  | 4 november 2011 09:19 - Khimaera
Avatar van Khimaera
Reacties: 1.496
Van mij krijgen ze ook niets. Als ik online ga hou ik het op bf3 ,te veel cod gespeeld bij black ops was ik er al wel klaar mee.
#355654  | 4 november 2011 09:44 - jormaster
Avatar van jormaster
Reacties: 762
Het is haal baar. Dit wordt sowieso de best verkopende game van het jaar en ik denk dat hij ook wel meer dan Black Ops gaat verkopen. PS Van mij krijgen ze wel geld, he er zin in!
#355656  | 4 november 2011 09:49 - Hardedge
Avatar van Hardedge
Reacties: 285
We kunnen binnenkort weer hersenloos gaan knallen. CoD-style.
#355662  | 4 november 2011 10:37 - roofer
Avatar van roofer
Reacties: 92
ik heb er zoiezo ook heel veel zin aan .ik ben nu met bf3 bezig ook leuk maar voor lekker op je puntje van je stoel actie toch echt mw3 woohoo.
#355663  | 4 november 2011 10:37 - metalrobin
Avatar van metalrobin
Reacties: 284
Mijne is verzonden
#355664  | 4 november 2011 10:53 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
haal hem wel ergens in januari, eerst Skyrim en AC Revelations.
#355668  | 4 november 2011 11:17 - rotjong666
Avatar van rotjong666
Reacties: 606
mijn geld hebben ze al. cod laat weer alle concurrentie achter zich whohahaha
kan niet wachten tot dinsdag
#355669  | 4 november 2011 11:19 - gris007
Avatar van gris007
Reacties: 346
waw en bo waren van multiplayer niet zo goed alleen zombie mode maar mw vind ik echt een goede serie dus laat maar komen
#355670  | 4 november 2011 11:26 - Hollandkerel
Standaard avatar
Reacties: 48
Mwah ik vind MW 3 nogsteeds niet zo indrukwekkend omdat ik weinig vernieuwingen zie in de engine dus idd sowiezow eerst Skyrim !
#355673  | 4 november 2011 12:08 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.055
Ik denk niet dat ze die megawinst gaan halen omdat BF3 ook een flink deel grijpt dit jaar. Ik denk zelfs dat ze het record van CoD:BO niet gaan bereiken omdat de concurrentie van games dit jaar echt moordend is.
#355680  | 4 november 2011 12:39 - PSPep
Avatar van PSPep
Reacties: 969
Haal alleen de uitgeklede game, overpriced Elite en DLC gedoe raken ze aan mij niet meer kwijt.
#355704  | 4 november 2011 15:53 - GoldStriker
Standaard avatar
Reacties: 60
Ik heb nog nooit een CoD spel nieuw in de winkel gekocht. Ik haal die meuk gewoon 2e hands voor de singeplayer. Multiplayer spreekt me toch niet aan, maar als mensen die dlc's (15 eu p st.) blijven halen dan gaan ze er net zo lekker mee door. Alsof dat niet genoeg is introduceren ze Elite om nog meer geld te kloppen.


PS : Kan niet wachten op Back to Karkand.
#355731  | 4 november 2011 18:24 - alperamop
Avatar van alperamop
Reacties: 214
Je kan zeggen wat je wilt, maar je gaat het toch uiteindelijk kopen. Of het nieuw is of uit de budgetbox (hoewel COD games na een jaar nog steeds rond de 40 euro kosten )
#355769  | 4 november 2011 22:29 - Magnolia
Avatar van Magnolia
Reacties: 1.174
Quote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar je gaat het toch uiteindelijk kopen. Of het nieuw is of uit de budgetbox (hoewel COD games na een jaar nog steeds rond de 40 euro kosten )

De tering, het is net of ik in Orwell's 1984 ben beland.
#355794  | 5 november 2011 12:13 - PSPfreaky
Avatar van PSPfreaky
Reacties: 924
Quote:
Van mij krijgen ze geen stuiver meer, helemaal klaar met CoD.


Ik heb deze dagen Battlefield 3 gespeeld en gisteren opeens een trailer van mw3 gezien. Man, wat ziet het er lelijk uit als je het vergelijkt met BF3.
#355808  | 5 november 2011 18:24 - rotjong666
Avatar van rotjong666
Reacties: 606
Quote:

Ik heb deze dagen Battlefield 3 gespeeld en gisteren opeens een trailer van mw3 gezien. Man, wat ziet het er lelijk uit als je het vergelijkt met BF3.
gameplay boven graphics.
#355825  | 6 november 2011 04:00 - techmode
Avatar van techmode
Reacties: 1.099
Quote:
Quote:

Ik heb deze dagen Battlefield 3 gespeeld en gisteren opeens een trailer van mw3 gezien. Man, wat ziet het er lelijk uit als je het vergelijkt met BF3.
gameplay boven graphics.

nou kwa gameplay zit het bij battlefield ook retegoed
#356414  | 12 november 2011 22:31 - BlaBlazer
Avatar van BlaBlazer