nieuws
Game

Auteur: Arne Saerens (Velaro)
Geplaatst op: 27 maart 2012 om 17:36
ps3

Custom servers voor Battlefield 3 beschikbaar

Nieuws | 27 maart 2012 - Vandaag kwam de nieuwe grote patch voor Battlefield 3 uit voor de PS3 en de belangrijkste nieuwe feature is ongetwijfeld het huren van aanpasbare servers. Vandaag werden de prijzen van deze servers onthuld op de PlayStation Blog.

Prijzen
Je kan servers huren voor periodes van 1 dag tot 90 dagen, zoals je kan zien in de onderstaande prijslijst. Wees trouwens niet ongerust als je vandaag nog geen server kan huren, want de capaciteit zal gedurende deze week opgevoerd worden om een stabiele ervaring voor alle spelers te garanderen.

  • 1 dag: €1,49
  • 7 dagen: €6,99
  • 30 dagen: €24,99
  • 90 dagen: €59,99

Rent-a-server
Deze servers kunnen zowel ranked als private zijn, maar private servers hebben een aantal vaste regels die dus niet aangepast kunnen worden. Het instellen van je eigen server wordt gedaan via het hoofdmenu van Battlefield 3. Je hebt de beschikking over een aantal opties, waaronder het uitschakelen van health regeneration of 3D spotting of het aanzetten van friendly fire. Daarnaast kan je als eigenaar van zo'n server je vrienden een VIP-status geven zodat ze meteen op de eerste plaats in de wachtrij staan wanneer ze willen joinen. Bovendien kan je ongewenste spelers bannen.

Patch
De patch komt op een later tijdstip naar de Xbox 360, maar het is nog niet precies bekend wanneer. Dan zal deze feature bijgevolg ook voor Xbox 360-gamers geďntroduceerd worden. De nieuwe patch is iets meer dan 1GB groot en mensen die de Back to Karkand-DLC bezitten, moeten die verplicht opnieuw downloaden indien ze dit nog niet gedaan hebben sinds 13 maart.


reacties
#362557  | 27 maart 2012 18:44 - Assassin
Avatar van Assassin
Reacties: 1.820
Zijn er mensen die dit echt gaan doen?
#362558  | 27 maart 2012 18:47 - techmode
Avatar van techmode
Reacties: 1.099
wat een koopje
#362559  | 27 maart 2012 18:50 - MeganiX
Avatar van MeganiX
Reacties: 3.184
assassin, ja. Ideaal voor clanwars.
#362560  | 27 maart 2012 19:10 - Assassin
Avatar van Assassin
Reacties: 1.820
Quote:
assassin, ja. Ideaal voor clanwars.

Haha ik dacht al dat jij een van de mensen was die dit wel ging doen of het goed zou vinden (goed bedoelt). In mijn eentje zou ik dit nooit betalen maar als er meerdere mensen bereid zijn mee te betalen zou het nog wel interessant kunnen zijn en dan heb ik het niet over maar een paar vrienden.
#362574  | 28 maart 2012 00:10 - MeganiX
Avatar van MeganiX
Reacties: 3.184
Quote:
Quote:
assassin, ja. Ideaal voor clanwars.


Haha ik dacht al dat jij een van de mensen was die dit wel ging doen of het goed zou vinden (goed bedoelt). In mijn eentje zou ik dit nooit betalen maar als er meerdere mensen bereid zijn mee te betalen zou het nog wel interessant kunnen zijn en dan heb ik het niet over maar een paar vrienden.


Wel die 1,49 voor een dagje bedoel ik dan he... De rest van die bedragen vind ik absurd.
Denk dat de echt actieve clans op Battlelog hier best wel veel gebruik van gaan maken, ook zie ik dat er een soort toernooiserver-ietsje is bijgekomen. Big Business voor DICE.

Vind zelf een server maken met kameraden best tof. Allemaal bekenden, alles customizen naar smaak etc. Jammer dat het geld moet kosten, maar die 1,49 1x in de zoveel vind ik geen punt.
#362575  | 28 maart 2012 09:44 - lectortje
Standaard avatar
Reacties: 25
Quote:
assassin, ja. Ideaal voor clanwars.

weet je nog een leuke nederlandse bf3 clan dan ?
#362577  | 28 maart 2012 10:48 - MeganiX
Avatar van MeganiX
Reacties: 3.184
Lecortje, check op Battlelog. Daar zijn tal van NL Clans actief.
#362579  | 28 maart 2012 12:05 - lectortje
Standaard avatar
Reacties: 25
thx
#362580  | 28 maart 2012 13:13 - RealKnowledge
Avatar van RealKnowledge
Reacties: 552
Baal er wel van dat er geen 1 HC SQRUSH server meer is dat vond ik nou juist vet.
#362588  | 28 maart 2012 22:24 - Hoffie
Standaard avatar