nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Patrick Zwarts (mrAdmirals)
Geplaatst op: 22 april 2012 om 12:20
ps3

Donderdag nieuwe PS3-exclusive aankondiging

Nieuws | 22 april 2012 - Deze week liet Sony weten dat er een nieuwe nieuwe God of War-game aan zit te komen, maar zitten er natuurlijk nog een aantal grote onaangekondigde PS3-exclusive games in de pijplijn. Aanstaande donderdag zal via GTTV nog een AAA-game van Sony worden aangekondigd. Geoff Keighley van GTTV liet namelijk via Twitter het volgende weten:

Quote:
”As the tv guide listings say, yes, next Thurs on GTTV we are unveiling a huge new PS3 exclusive with first game footage. More soon!


Wat dan?
De grote vraag is nu natuurlijk over welke game het gaat. Gaat het misschien over de nieuwe IP van de Nederlandse ontwikkelaar Guerilla of toch misschien over de nieuwe game van Quantic Dreams? Er doen ook al geruime tijd de geruchten de ronde over een nieuwe Syphon Filter-game. Wie het denkt te weten mag het zeggen, maar aanstaande donderdag zal pas zeker worden over welke PlayStation 3-exclusive het zal gaan.

reacties
#363481  | 22 april 2012 12:33 - Assassin
Avatar van Assassin
Reacties: 1.820
Eigenlijk echt ongelooflijk dat Xbox zo weinig exclusives heeft vergeleken met de PS3 ook al hebben ze minder first party studio's. Laat de exclusives maar komen!
#363482  | 22 april 2012 12:36 - divinity
Avatar van divinity
Reacties: 2.403
Gaat lekker zo met de exclusives Nu hopen dat ze nog wat overhouden voor de E3.
#363483  | 22 april 2012 12:42 - Assassin
Avatar van Assassin
Reacties: 1.820
Quote:
Gaat lekker zo met de exclusives Nu hopen dat ze nog wat overhouden voor de E3.

Dat vind ik ook zo raar. Alles beetje zitten aankondigen voor de E3, zo ging het ook vorig jaar. Wat laat Sony op E3 zien...
#363485  | 22 april 2012 13:26 - Incubus
Avatar van Incubus
Reacties: 7.435
Quote:
Quote:
Gaat lekker zo met de exclusives Nu hopen dat ze nog wat overhouden voor de E3.

Dat vind ik ook zo raar. Alles beetje zitten aankondigen voor de E3, zo ging het ook vorig jaar. Wat laat Sony op E3 zien...

hopelijk hebben ze Zoveel aankondigingen dat men niet alles op de E3 wil laten zien, maar juist een aantal games ervóór om ook aandacht voor die titels te krijgen
#363487  | 22 april 2012 14:43 - techmode
Avatar van techmode
Reacties: 1.093
syphon filter fucking please, op de psp waren het al geweldige games, stel je voor op de ps3, wel zelfde ontwikkelaar please
#363489  | 22 april 2012 16:12 - cyberus
Avatar van cyberus
Reacties: 217
Sony All-Stars Battle Royale. nou ja sony heeft afgelopen weekend de domein naam registreert. dus zou kunnen. de super smash bros van de playstation als dat het is laat maar komen dan!
#363491  | 22 april 2012 18:05 - lazminator
Avatar van lazminator