PlayStation Only
nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Patrick Zwarts (mrAdmirals)
Geplaatst op: 15 juni 2016 om 11:14
alg

Sony verwacht tekorten van PlayStation VR

Nieuws | 15 juni 2016 - Het is nu eindelijk bekend wanneer de PlayStation VR in de winkel zal liggen, namelijk 13 oktober. Als we Sony moeten geloven dan moet je er wel vroeg bij zijn, als de Virtual Reality-bril voor de PS4 wilt aanschaffen. Het Japanse bedrijf verwacht dat er tekorten zullen zijn bij de launch, zo meldt Gamespot.

Geen idee
Volgens PlayStation executive Andrew House is het heel erg moeilijk om te voorspellen hoeveel PS VR-brillen er zullen worden verkocht. Het is een heel nieuw medium, dus je kunt niet terugkijken op eerdere verkoopmomenten. Sony gaat heel erg zijn best doen om iedereen die een VR-bril voor de PS4 wil kopen dat ook kan doen, maar of dit daadwerkelijk lukt is een raadsel.

reacties
#379269  | 15 juni 2016 11:41 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.305
Ergens wil ik hem wel hebben, maar dan moet ik er wel eerst geld voor hebben. XD Ik verwacht dat het niet direct zo'n storm zal lopen voor de PSVR. Het is allemaal nog nieuw en redelijk onbekend terrein.
#379270  | 15 juni 2016 11:43 - mrAdmirals
Avatar van mrAdmirals
Reacties: 946
Ik ben heel erg benieuwd, dus de mijne is al gereserveerd.
#379271  | 15 juni 2016 11:47 - P3n3tr4t0r
Avatar van P3n3tr4t0r
Reacties: 557
Tuurlijk zeggen ze dat.... wel een hele goedkope manier om je product sneller te laten verkopen...
#379274  | 15 juni 2016 21:23 - Morthill
Avatar van Morthill
Reacties: 1.588
Werkte alleen niet echt voor de PS3 indertijd

oh, en all aboard the hype train!
#379275  | 16 juni 2016 08:03 - Magnolia
Avatar van Magnolia
Reacties: 1.277
Quote:
Tuurlijk zeggen ze dat.... wel een hele goedkope manier om je product sneller te laten verkopen...

Je zegt het zelf, het is goedkoop en als het helpt om meer te verkopen, waarom zouden ze het dan níet doen?
Quote:
Werkte alleen niet echt voor de PS3 indertijd

oh, en all aboard the hype train!
Alleen was de PS3 toen de de duurste keuze van allemaal. Nu zijn ze de goedkoopste in vergelijking met hun directe concurrenten Vive en HTC. Dus who knows?
#379279  | 16 juni 2016 18:37 - Morthill
Avatar van Morthill
Reacties: 1.588
Ik zie Vive en Rift niet als directe concurrenten van PSVR. Een is voor pc, andere voor console. Daarmee richten ze zich echt op een andere doelgroep, want wie geld heeft geïnvesteerd in een VR-ready pc gaat niet vervolgens op PS4 zitten spelen. Vive en Rift concurreren natuurlijk weer wel met elkaar. PSVR is voor één doelgroep: PS4-bezitters die niet het geld hebben of willen investeren in pc-VR.
#379283  | 2 juli 2016 22:25 - Consolestickers
Standaard avatar