PlayStation Only
nieuws
PlayStation default sfeerafbeelding

Auteur: Jelle Schut (jellejelle)
Geplaatst op: 2 augustus 2016 om 21:41


English Translation   Tags: gamescom, cosplay
alg

Gamescom scherpt veiligheidsmaatregelen aan

Nieuws | 2 augustus 2016 - Na de recente aanslagen in onder andere Parijs en Lion heeft de organisatie van de Gamescom besloten om de veiligheidsmaatregelen van het evenement aan te scherpen. Zo worden alle tassen van bezoekers gecontroleerd voordat ze toegelaten worden tot de Gamescom. Verder zijn de regels rondom cosplay aangepast.

Tassencontrole
De organisatie roept alle bezoekers aan de Gamescom op om tassen zo veel mogelijk thuis te laten. Aan de ingang is er tassencontrole en om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen is het advies om zo min mogelijk mee te nemen. De tassencontrole opent iedere dag om 7:00 uur, zodat bezoekers de gelegenheid krijgen om al voor de opening de controle te passeren. Met deze maatregel hoopt de organisatie de wachtrijen tot een minimum te beperken.

Cosplay
Voor cosplayers is het dit jaar verboden om imitatiewapens te dragen, dit geldt voor alle soorten wapens. Het verbod is bedoeld om families met kinderen die de Gamescom bezoeken geen angst aan te jagen. Tevens wil de organisatie voorkomen dat er onrust ontstaat bij inwoners van Keulen doordat er gamers met nepwapens door de stad lopen.

Het aanscherpen van de maatregelen voor cosplayers geldt ook voor standhouders. Zij moeten voor de beurs begint aangeven of er verklede personages rondlopen en bij het gebruik van imitatiewapens moeten die uitgebreid beschreven worden. Als een standhouder toestemming krijgt voor het gebruik van de imitatiewapens mogen deze tot het einde van de Gamescom de Kölnmesse niet verlaten.

De Gamescom vindt plaats van 17 tot en met 21 augustus in Keulen. Alle kaarten voor het evenement zijn uitverkocht.

reacties
#379295  | 3 augustus 2016 15:59 - chillozz
Avatar van chillozz
Reacties: 71
Wat is er met deze site gaande ?
Ik zie erg weinig/geen berichten meer de laatste tijd...Is er geen nieuws.. of niemand meer die dit plaatst ofzo.?Eerst waren er elke dag verschillende artikels te lezen nu bij lange na niet ....
#379296  | 4 augustus 2016 12:18 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.305
Quote:
Wat is er met deze site gaande ?
Ik zie erg weinig/geen berichten meer de laatste tijd...Is er geen nieuws.. of niemand meer die dit plaatst ofzo.?Eerst waren er elke dag verschillende artikels te lezen nu bij lange na niet ....

Zal wel met de vakantie te maken hebben reken ik.
#379297  | 5 augustus 2016 03:43 - RLXTR
Avatar van RLXTR
Reacties: 963
Quote:
Quote:
Wat is er met deze site gaande ?
Ik zie erg weinig/geen berichten meer de laatste tijd...Is er geen nieuws.. of niemand meer die dit plaatst ofzo.?Eerst waren er elke dag verschillende artikels te lezen nu bij lange na niet ....

Zal wel met de vakantie te maken hebben reken ik.

Stilte voor de storm
#379298  | 5 augustus 2016 21:29 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.305
Quote:
Quote:
Quote:
Wat is er met deze site gaande ?
Ik zie erg weinig/geen berichten meer de laatste tijd...Is er geen nieuws.. of niemand meer die dit plaatst ofzo.?Eerst waren er elke dag verschillende artikels te lezen nu bij lange na niet ....
<br>Zal wel met de vakantie te maken hebben reken ik.

Stilte voor de storm

Wellicht de langverwachte verbetering/vernieuwing van de website?!
#379300  | 15 augustus 2016 20:17 - chillozz
Avatar van chillozz
Reacties: 71
komt een nieuwe firmware update aan maar PSonly.nl laat het nieuws weer gewoon liggen. slecht jongens slecht........
wat is er gebeurd met deze site zeer jammer dat ze niet meer actueel zijn.
#379301  | 18 augustus 2016 10:58 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.305
Quote:
komt een nieuwe firmware update aan maar PSonly.nl laat het nieuws weer gewoon liggen. slecht jongens slecht........
wat is er gebeurd met deze site zeer jammer dat ze niet meer actueel zijn.

De site is volgens mij dood, er gebeurd geen zak meer en de redactie laat niets van zich horen. Erg jammer want ik kwam hier elke dag voor mijn portie gamenieuws.
#379302  | 18 augustus 2016 12:05 - BountyHunterNL
Avatar van BountyHunterNL
Reacties: 222
Het is zeker jammer want in de begin van ps3 periode was deze site erg nuttig voor me. was toen ook de enigste site waar ik keek. tegenwoordig kijk ik op ps4.headliner.. Ik denk ook dat ze niet de juiste mensen hebben om een nieuwe site in elkaar te zetten, en iedereen beloofd te helpen maar volgens mij is het daardoor alleen maar erger geworden. we zullen zien wat de toekomst brengt, hoop nog steeds dat psonly helemaal vernieuwd en met de tijd mee zal gaan, dan kan het weer wat worden.
#379303  | 18 augustus 2016 13:06 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.305
Quote:
Het is zeker jammer want in de begin van ps3 periode was deze site erg nuttig voor me. was toen ook de enigste site waar ik keek. tegenwoordig kijk ik op ps4.headliner.. Ik denk ook dat ze niet de juiste mensen hebben om een nieuwe site in elkaar te zetten, en iedereen beloofd te helpen maar volgens mij is het daardoor alleen maar erger geworden. we zullen zien wat de toekomst brengt, hoop nog steeds dat psonly helemaal vernieuwd en met de tijd mee zal gaan, dan kan het weer wat worden.

De vernieuwing van de website moet ik nog steeds zien gebeuren. Er wordt geen donder meer geplaatst terwijl de Gamescom ook gaat beginnen. Een bericht van JelleJelle zou fijn zijn want dit wekt geen vertrouwen. Echt geen idee waarom het nu zo in elkaar valt.
#379304  | 18 augustus 2016 15:15 - 501105
Avatar van 501105
Reacties: 197
Ik had me voorgehouden om niets te zeggen, maar aangezien het nu al zo lang duurt kan ik verklappen dat je voor informatie over hoe en wat bij Jelle moet zijn, al wens ik je daar veel succes bij, want het heeft de redactie de afgelopen maanden absurd veel moeite gekost om contact met hem te krijgen en onderhouden.
Ik begrijp dat de stilte/onduidelijkheid alles behalve prettig is, maar het is voor de redactie niet beter en wij weten ook niet waar we aan toe zijn. De reden dat er al geruime tijd geen nieuwe content geplaatst wordt is omdat Jelle frequent en langdurig foetsie is en wij (de kleine redactie die nog over is) logischerwijs pas weer verder werken als we weten wat we kunnen verwachten. Ik hoop net zoals jullie dat GO sterker dan ooit terugkomt, maar dat hangt momenteel van meerdere factoren af en de grootste daarvan is de afwezige baas.
#379305  | 18 augustus 2016 15:33 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.305
Quote:
Ik had me voorgehouden om niets te zeggen, maar aangezien het nu al zo lang duurt kan ik verklappen dat je voor informatie over hoe en wat bij Jelle moet zijn, al wens ik je daar veel succes bij, want het heeft de redactie de afgelopen maanden absurd veel moeite gekost om contact met hem te krijgen en onderhouden.
Ik begrijp dat de stilte/onduidelijkheid alles behalve prettig is, maar het is voor de redactie niet beter en wij weten ook niet waar we aan toe zijn. De reden dat er al geruime tijd geen nieuwe content geplaatst wordt is omdat Jelle frequent en langdurig foetsie is en wij (de kleine redactie die nog over is) logischerwijs pas weer verder werken als we weten wat we kunnen verwachten. Ik hoop net zoals jullie dat GO sterker dan ooit terugkomt, maar dat hangt momenteel van meerdere factoren af en de grootste daarvan is de afwezige baas.

Voormalig redacteur hier mrAdmirals had mij al iets gezegd dat het niet helemaal pluis was bij GO, maar dat het zo erg was had ik niet gedacht. Ik snap dan ook volledig dat jullie eerst het werk neerleggen totdat de grote baas weer van zich laat horen, maar ik vrees dat jullie op die manier al jullie lezers al zijn kwijtgeraakt. Ik blijf in elk geval nog steeds gewoon komen, maar er moet wel wat worden gepost natuurlijk. Misschien moeten jullie Jelle gewoon bellen (waarschijnlijk hebben jullie dat allang gedaan) en hem even aan de tand voelen wat er gaande is want ik vind het gewoon triest dat deze plek zo ten onder zou moeten gaan. Hopen dat er wat uitkomt aan het eind.
#379306  | 18 augustus 2016 15:42 - 501105
Avatar van 501105
Reacties: 197
Ik begrijp je gedachtegang, maar wanneer iemand maandenlang niets van zich laat horen ondanks tientallen pogingen per mail, sms en telefoon dan stopt iedereen logischerwijs tot er duidelijkheid is. Het leek er even op dat die er recent gekomen was, maar helaas is Jelle op het moment wederom onbereikbaar. Door alle gebeurtenissen is het moraal zoals je kun begrijpen zeer laag en daarom gaat er pas nieuwe content komen wanneer Jelle actie laat zien. Ik ben met je eens dat zoiets als site naar je lezers toe moeilijk te verkopen is, maar we zijn uiteindelijk allemaal vrijwilligers zonder vergoeding. De reden dat ik dit nu post is omdat er lang genoeg stilte is geweest, jullie verdienen in elk geval wat duidelijkheid te hebben, voor zover dat er is tenminste.
#379307  | 18 augustus 2016 15:57 - BountyHunterNL
Avatar van BountyHunterNL
Reacties: 222
Vind het sowieso voor jullie ook erg jammer, maar het komt er dus op neer dat de site actief blijft om nog wat centjes er uit te trekken via reclame? want volgens mij is Jelle er wel klaar mee, anders hadden jullie/wij wel iets gehoord lol.
#379308  | 18 augustus 2016 16:09 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.305
Quote:
Ik begrijp je gedachtegang, maar wanneer iemand maandenlang niets van zich laat horen ondanks tientallen pogingen per mail, sms en telefoon dan stopt iedereen logischerwijs tot er duidelijkheid is. Het leek er even op dat die er recent gekomen was, maar helaas is Jelle op het moment wederom onbereikbaar. Door alle gebeurtenissen is het moraal zoals je kun begrijpen zeer laag en daarom gaat er pas nieuwe content komen wanneer Jelle actie laat zien. Ik ben met je eens dat zoiets als site naar je lezers toe moeilijk te verkopen is, maar we zijn uiteindelijk allemaal vrijwilligers zonder vergoeding. De reden dat ik dit nu post is omdat er lang genoeg stilte is geweest, jullie verdienen in elk geval wat duidelijkheid te hebben, voor zover dat er is tenminste.

Dat snap ik volledig, maar een Jelle moet toch ook hier kijken en denken van "shit, dit is niet goed". Nu geef jij hier eigenlijk (en terecht) Jelle een veeg om de oren en ik (en vele andere trouwe bezoekers waarschijnlijk ook) heb daar alle respect voor. Ik kan de redenatie van de redactie helemaal begrijpen wanneer de baas niets van zich laat horen, jullie ook eerst de activiteit stoppen. Geef ons in elk geval een headsup wanneer er weer een ontwikkeling is want daar ben ik wel benieuwd naar.
#379309  | 18 augustus 2016 16:18 - 501105
Avatar van 501105
Reacties: 197
Die headsup komt er wanneer mogelijk, en ik kan enkel voor mezelf spreken, maar schrijven over games vind ik nog steeds heerlijk en doe ik graag, daarom is de huidige situatie des te vervelender. De redactie doet het uiteindelijk omdat ze van games en het nieuws daarom houden, en dan is dit soort gedoe erg frustrerend. Overigens mijn lof voor het trouw van op de site blijven, ik hoop dat we het in de toekomst weer wat meer de moeite waard kunnen maken.
#379310  | 18 augustus 2016 22:25 - chillozz
Avatar van chillozz
Reacties: 71
sja wat moet ik zeggen... Ben blij dat ik de vraag hier nogmaals gepost heb en zo het balletje een beetje aan het rollen is gegaan.
Erg jammer dat snellejelle niets van zich laat horen. SCHANDE... Je laat je medewerkers toch niet zomaar zitten en hun ook nog eens alle ellende over zich heen laten komen.Vind het uiterst jammer. Had wel al zoiets verwacht gezien het feit hier altijd recent nieuws was en nu ineens al een hele tijd niet meer.Ik ga me dan maar aansluiten bij bovengenoemde site/forum als die goed actief is. Maar ik zal met vrij grote regelmaat kijken of er hier nieuwe ontwikkelingen zullen zijn/plaatsvinden.Hopelijk laat die lam*** wat van zich horen. dit is echt geen porum... redactie sterkte in deze rotte tijd.



mmmm heb ff gekeken op die site. Maar dat gaat het hem niet worden.
Alles in het engels.

Ik ga het liefste naar een NL talig site/forum simpelweg om de artikelen GOED te kunnen lezen/begrijpen. En niet te hoeven nadenken over hoe ik mijn antwoord moet verwoorden zodat ze mij ook begrijpen.


Mocht iemand een site weten NL talig dus waar ze artikelen posten en veel deel dat AUB dan even. Mag ook via PM.
En uiteraard wel sony/PS4 geralateerd
#379311  | 18 augustus 2016 23:06 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.305
Quote:
sja wat moet ik zeggen... Ben blij dat ik de vraag hier nogmaals gepost heb en zo het balletje een beetje aan het rollen is gegaan.
Erg jammer dat snellejelle niets van zich laat horen. SCHANDE... Je laat je medewerkers toch niet zomaar zitten en hun ook nog eens alle ellende over zich heen laten komen.Vind het uiterst jammer. Had wel al zoiets verwacht gezien het feit hier altijd recent nieuws was en nu ineens al een hele tijd niet meer.Ik ga me dan maar aansluiten bij bovengenoemde site/forum als die goed actief is. Maar ik zal met vrij grote regelmaat kijken of er hier nieuwe ontwikkelingen zullen zijn/plaatsvinden.Hopelijk laat die lam*** wat van zich horen. dit is echt geen porum... redactie sterkte in deze rotte tijd.mmmm heb ff gekeken op die site. Maar dat gaat het hem niet worden.Alles in het engels. Ik ga het liefste naar een NL talig site/forum simpelweg om de artikelen GOED te kunnen lezen/begrijpen. En niet te hoeven nadenken over hoe ik mijn antwoord moet verwoorden zodat ze mij ook begrijpen.Mocht iemand een site weten NL talig dus waar ze artikelen posten en veel deel dat AUB dan even. Mag ook via PM. En uiteraard wel sony/PS4 geralateerd
Check je PM, ik heb wat gestuurd.
#379312  | 19 augustus 2016 02:24 - BountyHunterNL
Avatar van BountyHunterNL
Reacties: 222
http://ps4.headliner.nl/ alles is Nederlands..
#379313  | 19 augustus 2016 07:41 - billie91
Avatar van billie91
Reacties: 3.305
Quote:
http://ps4.headliner.nl/ alles is Nederlands..

Ter aanvulling, Insidegamer.nl is ook volledig in het Nederlands.
#379314  | 19 augustus 2016 10:08 - chillozz
Avatar van chillozz